Ćwiczenie nr 12

MINI – PRZYSIADY

Pozycja do wykonania ćwiczenia: stojąca.
Ilość powtórzeń: 2 serie po 10 powtórzeń.
Do wykonania ćwiczenia potrzebujesz: powierzchnię do oparcia np. oparcie krzesła, stół, parapet, blat kuchenny.

Przeczytaj przed wykonaniem ćwiczenia:
Zejdź w przysiad tak nisko jak potrafisz, przy jednoczesnym zachowaniu stabilności sylwetki. Nie musisz wykonywać pełnego przysiadu.

Pozycja wyjściowa:

  1. Stań w lekkim rozkroku, chwyć się stabilnej powierzchni np. blatu, parapetu.
  2. Trzymaj się dobrze powierzchni i dociśnij delikatnie stopy do podłoża.

Ćwiczenie:

  1. Zacznij wykonywać spokojne półprzysiady (podpowiedź: wykonaj ruch jak do siadania na krześle).
  2. Trzymaj się mocno i pilnuj, aby kolana nie wychodziły przed stopy.
  3. Wykonaj 10 powtórzeń.
  4. Odpocznij.

Obejrzyj wideo z ćwiczeniem ↓

Ćwiczenie 12 MINI – PRZYSIADY

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

error

Jeżeli artykuł Ci się podoba, to prosimy udostępnij go innym. :)

zostań naszym autorem
Skip to content