KobietaModaModa i UrodaUroda

THE CURL EFFECT

RevitaLash Cosmetics ogłasza rozpoczęcie kampanii The Curl Effect?

Przedstawiamy The Curl Effect? (efekt podkręconych rzęs) od RevitaLash Advanced?.

Długoletni lider i pionier w sektorze urody i pielęgnacji włosów, RevitaLash Cosmetics ogłasza rozpoczęcie pierwszej globalnej kampanii Curl Effect, technologii stanowiącej rewolucyjną metodę naturalnego podkręcenia rzęs z zastosowaniem nagradzanego, popularnego i uznanego na całym świecie serum do rzęs RevitaLash? Advanced.

Według danych rynkowych NDP, tusz do rzęs jest drugim najczęściej kupowanym produktem do makijażu oczu, a przy zakupie tuszu ?podkręcenie? jest trzecim najbardziej pożądanym przez klientki efektem. Rozumiejąc potrzeby klientek, spółka RevitaLash Cosmetics poszukiwała sposobów na zapewnienie naturalnego podkręcenia rzęs, bez substancji koloryzujących, z zastosowaniem produktu, który nie tylko jest wodoodporny, odporny na wilgoć i łatwy w aplikacji, lecz również trwały.

Stworzone z zastosowaniem zaawansowanych technologii, serum RevitaLash Advanced oparte jest na opatentowanej technologii Curl Effect bazującej na opracowanym przez markę kompleksie BioPeptin Complex?, które odżywia i poprawia wygląd naturalnych rzęs, sprawiając, że stają się piękne i olśniewające, bez substancji koloryzujących.  

?Jako innowatorzy w dziedzinie pielęgnacji rzęs, brwi i włosów, nieustannie koncentrujemy się na uzupełnianiu naszej oferty produktami opartymi na najnowszych odkryciach, począwszy od naszego nagradzanego i uznanego serum RevitaLash Advanced – powiedział dr Michael Brinkenhoff, założyciel i dyrektor generalny RevitaLash Cosmetics. – Po raz pierwszy z dumą przestawiamy naszą autorską międzynarodową kampanię Curl Effect, promującą technologię, która wyróżnia RevitaLash Cosmetics spośród innych marek, umacniając pozycję firmy jako lidera w kategorii pielęgnacji rzęs?.

Odżywka do rzęs RevitaLash Advanced, oparta na opatentowanej technologii Curl Effect, jest dostępna na całym świecie w opakowaniach o trzech dogodnych pojemnościach i cenach:

Cena w USA 3,5 ml produktu w przeliczeniu na polską walutę to 600 zł, 2,0 ml – 392 zł, a opakowanie o pojemności 1 ml kosztuje 220 zł.

RevitaLash Cosmetics

RevitaLash Cosmetics jest globalnym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów upiększających do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Kolekcja produktów tej firmy założonej w 2006 r. obejmuje nagradzaną odżywkę do pielęgnacji rzęs RevitaLash? Advanced i odżywkę do pielęgnacji brwi RevitaBrow? Advanced i dostępna jest w gabinetach lekarskich, spa, salonach kosmetycznych i specjalistycznych sklepach w 70 krajach. Spółka RevitaLash, wspierająca charytatywne inicjatywy na rzecz walki z rakiem piersi, przekazuje część dochodów na programy badawcze i edukacyjne na rzecz społeczności pacjentek zmagających się z tą chorobą, przez cały rok, nie tylko w październiku. Więcej informacji na stronie www.revitalash.com. [Linia RevitaLash Advanced nie jest dostępna w Kalifornii]

ENTURA, Kalifornia, 30 marca 2021 r. /PRNewswire/

Źródło: RevitaLash Cosmetics

Źródło informacji: PR Newswire

error

Jeżeli artykuł Ci się podoba, to prosimy udostępnij go innym. :)

Skip to content