H&M ORAZ NETFLIX
Serial Sex Education Netflixa jest na szczycie listy oglądalności od czasu swojej premiery. Teraz, gdy wkrótce pojawi się trzeci sezon, Netflix połączył siły z H&M, aby stworzyć kolekcję inspirowaną “back-to-campus”.
W ramach tej wyjątkowej współpracy, H&M stworzył kampanię, w której odtworzono scenariusze z poprzednich sezonów popularnego serialu, skupiając się na wiarygodnych i mocnych momentach związanych z kobiecym upodmiotowieniem, miłością do siebie i transparentnością własnej osoby.
Karmazynowa czerwień i logo fikcyjnego miasteczka Moordale sprawiają, że kolekcja ta ma w sobie coś z retro. Główną inspiracją są żywiołowi bohaterowie serialu, których z łatwością można dostrzec na nadrukach niektórych ubrań.
Kolekcja pojawi się w sklepach H&M oraz na stronie hm.com 12 sierpnia 2021 roku.
ZOBACZ GALERIĘ
Źródło informacji i zdjęć: H&M
TO TEŻ CIEKAWE:
[CP_CALCULATED_FIELDS id=”7″]