MITSUBISHI ECLIPSE CROSS PHEV
Nowy SUV coupe plug-in.
Niedawno w polskich salonach Mitsubishi Motors pojawił się model Eclipse Cross PHEV – SUV coupe z unikatowym napędem – elektrycznym i hybrydowym z możliwością szybkiego ładowania. Ten jedyny w swej klasie SUV coupe plug-in wyróżnia się awangardową stylistyką, nawiązującą do japońskiego DNA firmy. Zaprojektowany od nowa tył pojazdu, nowa stylistyka przodu oraz dynamiczny boczny profil uwypuklają wysmakowane detale a wśród nich ultranowoczesny projekt oświetlenia LED. Nowy model Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest odpowiedzią na potrzeby indywidualistów dbających o środowisko i doceniających wyjątkową ciszę i wygodę podróżowania hybrydą plug-in oraz kierowców, którzy chcą się wyróżnić w tłumie. Nowoczesne wnętrze z powiększonym bagażnikiem oferuje bogate wyposażenie i odpowie na potrzeby wymagających klientów z segmentu premium.
WYPOSAŻENIE WERSJI PODSTAWOWEJ
W podstawowej wersji Invite Plus znajdziemy między innymi stację multimedialną SDA z ekranem dotykowym o przekątnej 8-cali i interfejsem Android Auto i Apple CarPlay, automatyczną, dwustrefową klimatyzację, 18″ aluminiowe koła z oponami 225/55 R18, światła do jazdy dziennej w technologii LED, automatyczne światła drogowe (AHB), przyciemniane tylne szyby, relingi dachowe w kolorze czarnym, kamerę cofania, system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM), system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW), łopatki przy kierownicy do sterowania systemem hamowania odzyskowego, podgrzewane przednie fotele, czy system dostępu bezkluczykowego. Wersja Intense Plus oferuje przednie reflektory w technologii Bi-LED, adaptacyjny tempomat, systemy kamer 360 stopni (w tym kamerę cofania), monitorowania ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA), monitorowania martwego pola (BSW) i rozpoznawania znaków drogowych (TSR), wyświetlacz przezierny HUD (Head-up Display), gniazdo 230V (o mocy 1500 W) w przestrzeni bagażowej, podgrzewaną kierownicę, tapicerkę foteli z syntetycznej skóry, elektrycznie regulowany fotel kierowcy (w 4 płaszczyznach), podsufitka w czarnym kolorze oraz aplikację Mitsubishi Remote Control. W topowej wersji Instyle Plus znajdziemy elektrycznie sterowane okno dachowe, skórzaną tapicerkę w foteli w kolorze czarnym lub jasnoszarym, elektrycznie regulowane fotele kierowcy i pasażera (w 4 płaszczyznach), podgrzewane fotele przednie i tylną kanapę, podgrzewaną szybę czołową, system nawigacji dla stacji multimedialnej SDA i wysokiej jakości system nagłośnienia Mitsubishi Power Sound System.
BOGATE WNĘTRZE
Wewnątrz pojazdu uwagę skupia duży 8-calowy, ekran systemu multimedialnego (SDA), który znajduje się w wyposażeniu standardowym. Oferuje on interfejsy CarPlay i Android Auto, co oznacza, że możemy podpiąć nasz telefon i korzystać z dostępnych aplikacji oraz np. googlemaps. W najwyższej wersji wyposażenia wbudowaną nawigację oparto o mapy TomTom. Wyświetlacz przesunięto bliżej kierowcy i pasażera. Menu SDA oferuje duże, czytelne ikony, są też pokrętła i przyciski funkcyjne, dzięki czemu obsługa jest bardziej intuicyjna, bezpieczniejsza i nie angażuje uwagi kierowcy. Nowy jest joystick wyboru przełożenia i panel sterowania klimatyzacją. Teraz ? oprócz czarnej, dostępna jest również jasnoszara tapicerka skórzana. Komfortu dopełniają elektryczna regulacja foteli kierowcy i pasażera, podgrzewanie przednich foteli i tylnej kanapy, kierownicy, a także przedniej szyby. Jest też wyświetlacz przezierny HUD prezentujący najważniejsze informacje tuż przed oczami kierowcy. Mitsubishi Eclipse Cross PHEV oferuje również funkcję grzania i chłodzenia postojowego, dzięki czemu ładując samochód możemy ustawić sobie pożądaną temperaturę wnętrza. Ustawień można dokonać na ekranie SDA lub w aplikacji na smatfony.
Nowy model jest napędzany przez 2 silniki elektryczne umieszczone przy przedniej i tylnej osi. Jednostka spalinowa służy głównie do ładowania baterii oraz wsparcia napędu elektrycznego. Układu napędowy ma łączną moc 188 KM a pochodzący z Lancera Evolution napęd na 4 koła S-AWC jest dostępny także w trybie EV. Co ważne i niespotykane u konkurencji – napęd 4×4 może działać bez włączonego silnika spalinowego. Innowacyjne rozwiązanie bezpośredniego napędu obu osi głównie przez silniki elektryczne, które oddają swój pełny moment obrotowy na koła bez zwłoki dają pewność szybkiego startu i bezpieczeństwa. Dostępne są 3 tryby jazdy wybierane automatycznie i dopasowujące zachowanie samochodu do warunków na drodze. Podobnie, jak samochody elektryczne, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV nie oferuje skrzyni biegów, lecz jednobiegową przekładnię, gwarantującą płynne przyspieszanie bez szarpnięć, które są efektem zmiany przełożeń.
Tryb elektryczny
Silniki elektryczne napędzają samochód, czerpiąc energię z baterii. Zużycie paliwa i emisja CO są wówczas zerowe. Napęd działający w tym trybie jest cichy, ekologiczny i wydajny. Prędkość maksy- malna wynosi około 135 km/h, a zasięg w tym trybie wynosi do 45-55 km wg WLTP.
Tryb szeregowy
Napęd elektryczny wspomagany jest silnikiem spalinowym, który służy jako generator ładując baterię. Aktywuje się gdy poziom naładowania baterii jest niski oraz w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania na moc.
Tryb równoległy
Napęd spalinowy wspomagany jest silnikami elektrycznymi np. przy dużej prędkości i maksymalnemu zapotrzebo- waniu na moc. Auto generuje łącznie 188 KM mocy zapewniając dynamikę i przyjemność z jazdy.
Zasięg EV
do 45-55 km wg WLTP
Hybryda
46 g/km wg WLTP
Nieograniczony zasieg w trybie hybrydowym
Auto po wyczerpaniu baterii jedzie dalej w trybie hybrydowym wykorzystując swój nowoczesny silnik 2,4 pracujący w cyklu Atkinsona.
Nie ma sytuacji, w której rozładowane auto stanie się bezużyteczne w momencie, gdy go potrzebujesz. Nie trzeba także planować podróży w oparciu o zasięg i dostępność ładowarek.
Zawsze dotrzesz do swojego celu.
ŁADOWANIE NAWET 10 X SZYBSZE W PORÓWNANIU Z KONKURENCJĄ
Opracowana przez pioniera elektromobilności, jakim jest firma Mitsubishi Motors, technologia hybrydowa PHEV, obecna na rynku już od 8 lat, jest najchętniej wybieraną w Polsce i Europie, gdyż Outlander PHEV był w ubiegłym roku najlepiej sprzedającym się modelem typu plug-in na Starym Kontynencie i w naszym kraju.
Jest jedyną tak sprawdzoną i dopracowaną technologią na rynku, zapewniającą najwyższy poziom bezpieczeństwa ładowania baterii, dzięki zastosowaniu dodatkowego systemu chłodzenia.
Jako jedyny model PHEV w tej klasie na rynku, Eclipse Cross ma możliwość szybkiego ładowania na stacjach DC z moca do 22kW. Bateria jest w stanie naładowac sie do 80% juz w 25 minut.
Można także ładować auto za pomocą miejskich, ogólnodostępnych ładowarek AC lub domowych stacji typu wall-box o mocy 3,7kW.
HYBRYDA ŁADOWANA Z GNIAZDKA
Standardowo auto ładuje się ze zwykłego, domowego gniazdka 230V, jak zwykły smartfon, dzięki seryjnie dostarczanej ładowarce. Podłączając auto na noc, rano jestw pełni naładowane.
Istnieje możliwość wyboru trybów zarządzania energia przez kierowce:
- SAVE pozwala zachowac poziom naładowania baterii, by móc wykorzystać ja do poruszania się w trybie zeroemisyjnym np. w centrum miasta
- CHARGE wymusza ładowanie z wykorzystaniem silnika spalinowego, aby naładować baterie np. przed rozpoczęciem jazdy w górskim terenie
Dostępne w modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV umieszczone w bagażniku gniazdo 230V o mocy 1500W umożliwia zasilanie urządzeń zewnętrznych, przemieniając ten model w magazyn energii.
ŁADOWANIE BATERII NAPĘDOWEJ
Jako jedna z nielicznych hybryd plug-in na rynku Eclipse Cross PHEV wyposażony jest w gniazdo CHAdeMO służące do szybkiego ładowania baterii napędowej prądem stałym. Taki proces trwa zaledwie ok. 25 minut i pozwala naładować baterię do 80% jej pojemności. Eclipse Crossa PHEV bez trudu naładujesz również z domowego gniazdka 230V czy z domowej stacji do ładowania (tzw. wall-box) ? odbywa się to za pośrednictwem drugiego przyłącza określanego mianem typ 2.
ECLIPSE CROSS PHEV – TAŃSZY NIŻ MYŚLISZ
Jazda na prądzie jest tańsza oraz ma pozytywny wpływ na środowisko i jakość powietrza w Twoim otoczeniu.
Porównanie kosztu przejechania 100 km na prądzie (Eclipse Cross PHEV) i benzynie (Eclipse Cross 1.5T CVT 4WD):
Eclipse Cross PHEV: 12zł
Eclipse Cross benzynowy: 45zł
JEDYNY W PEŁNI ELEKTRYCZNY NAPĘD 4X4 W SEGMENCIE PHEV
NIESPOTYKANA TRAKCJA DZIĘKI SYSTEMOWI S-AWC (SUPER ALL WHEEL CONTROL)
Napęd na 4 koła S-AWC to szczytowe osiągnięcie inżynierów Mitsubishi Motors rozwijane od lat w sporcie samochodowym. W Mitsubishi Eclipse Cross PHEV można spotkać najnowszą odmianę tego systemu. Dwa silniki elektryczne sprzężone z system aktywnej kontroli znoszenia (AYC), systemem ABS oraz aktywną kontrolą trakcji i stabilizacji toru jazdy (ASTC) zapewniają nie tylko niezrównany poziom bezpieczeństwa, ale gwarantują również doskonałe właściwości jezdne.
W zależności od warunków na drodze możesz wybrać jeden z czterech trybów jazdy:
TRYB NORMAL
Drogi asfaltowe
TRYB TARMAC
Kręte drogi asfaltowe
TRYB GRAVEL
Nawierzchnie luźne
TRYB SNOW
Drogi pokryte śniegiem
10 SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA
1. TEMPOMAT ADAPTACYJNY
Tempomat adaptacyjny stanowi rozszerzenie funkcjonalności typowego tempomatu. Dzięki radarowi umieszczonemu z przodu możliwe jest zachowanie wybranego przez kierowcę odstępu od poprzedzającego pojazdu.
2. SYSTEM 7 PODUSZEK POWIETRZNYCH
Czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne oraz kolanowa poduszka bezpieczeństwa kierowcy pozwalają ograniczyć ryzyko obrażeń w razie gdy dojdzie do kolizji.
3. HSA (SYSTEM WSPOMAGANIA RUSZANIA NA WZNIESIENIU)
System HSA ułatwia ruszanie pod górę na stromym wzniesieniu, zapobiegając stoczeniu się samochodu do tyłu. W przypadku wykrycia wzniesienia system automa- tycznie utrzymuje ciśnienie w układzie hamulcowym do 2 sekund od zdjęcia nogi z pedału hamulca.
4. UMS (ULTRADŹWIĘKOWY ASYSTENT RUSZANIA)
Zadaniem systemu UMS jest ograniczenie lub w niektórych sytuacjach uniknięcie kolizji parkingowych spowodowanych niezamierzonym wciśnięciem pedału przyspie- szenia. Jeśli system wykryje taką sytuację moc silnika jest redukowana i pojazd nie przyspiesza.
5. TSR (SYSTEM ROZPOZNAWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH
System TSR pomaga kierowcy prowadzić w sposób bezpieczny monitorując wybrane znaki drogowe. Zebrane informacje podawane są na wyświetlaczu centralnym pomiędzy zegarami.
6. BSW (SYSTEM MONITOROWANIA MARTWEGO POLA W LUSTERKACH ZEWNĘTRZNYCH)
Za pomocą diody umieszczonej w obu lusterkach bocznych system informuje kierowcę o pojazdach znajdujących się w martwej strefie.
7. FCM (SYSTEM OGRANICZAJĄCY SKUTKI KOLIZJI CZOŁOWYCH)
Zadaniem systemu jest niedopuszczenie do kolizji polegającej na najechaniu na inny pojazd lub przeszkodę, albo przynajmniej ograniczenie jej skutków, gdy jest ona nieunikniona. System FCM wykrywa nie tylko pojazdy, ale również pieszych.
8. LDW (SYSTEM OSTRZEGAJĄCY O NIEZAMIERZONEJ ZMIANIE PASA RUCHU)
System ostrzega kierowcę w przypadku wykrycia, że samochód opuszcza pas ruchu bez włączonego kierunkowskazu.
9. ASTC (SYSTEM KONTROLI TRAKCJI I STABILIZACJI TORU JAZDY)
Poprzez kontrolę mocy silnika i możliwość użycia hamulców ASTC ogranicza ryzyko utraty przyczepności lub stara się zminimalizować jego skutki.
10. RCTA (SYSTEM OSTRZEGANIA O RUCHU POPRZECZNYM Z TYŁU POJAZDU)
System RCTA ostrzega o ruchu poprzecznym podczas jazdy do tyłu.
Uwaga: Systemy bezpieczeństwa pełnią jedynie funkcje dodatkowe i nie w każdej sytuacji drogowej będą w stanie wyeliminować ryzyko kolizji, czy w pełni ograniczyć jej skutki. Nie zastąpią one bezpiecznej jazdy i nie należy polegać wyłącznie na nich. Szczegóły odnośnie działania każdego z systemu dostępne są w instrukcji obsługi pojazdu.
MITSUBISHI REMOTE CONTROL ? ZDALNE ZARZĄDZANIE PRZEZ SMARTFON
Ogrzewanie postojowe, a może funkcja schładzania samochodu? Dzięki aplikacji Mitsubishi Remote Control możesz zdalnie ustawić pożądaną temperaturę w kabinie, co zapewni Ci komfort w chłodne lub upalne dni. Nasza aplikacja umożliwi Ci też zarządzanie czasem ładowania baterii napędowej ? wystarczy, że podłączysz samochód do ładowarki, ustawisz zegar, a proces ładowania rozpocznie i zakończy się o dogodnej dla Ciebie porze, np. w nocy, gdy stawki za energię elektryczną mogą być niższe.
Mitsubishi Remote Control jest kompatybilne z większością smartfonów działających w oparciu o system operacyjny Android lub iOS. Łączność odbywa się za pośrednictwem sieci Wi-Fi.
GALERIA ZDJĘĆ
STYLISTYKA
Mitsubishi Eclipse Cross PHEV można stylizować zgodnie ze swoim indywidualnym gustem, gdyż każda wersja wyposażenia różni się stylistyczne. 3 koncepcje stylistyczne ? Akasaka, Shibuya i Ginza, noszą nazwy tokijskich dzielnic i odpowiadają ich charakterom, dając najlepsze świadectwo japońskiego DNA Mitsubishi Eclipse Cross-a PHEV. W wersji Akasaka listwy przyprogowe i nakładki przedniego oraz tylnego zderzaka wykończone są w kolorze czarnym, cechując się prostotą i funkcjonalnością, tak, jak fasady budynków, znajdujących się w sąsiedztwie tej stacji tokijskiego metra. Koncepcja stylistyczna Shibuya charakteryzuje się ozdobnymi elementami zderzaków w kolorze srebrnym, dzięki czemu auto wyróżnia się na drodze ? dokładnie tak, jak młodzi, ekscentrycznie ubrani Japończycy, którzy upodobali sobie to miejsce, by móc się pokazać, szczególnie na słynnym przejściu dla pieszych z pasami wyznaczonymi również po przekątnej skrzyżowania. Ginza to najbogatsza, elegancka i ultranowoczesna dzielnica Tokio i mieszczą się w niej liczne sklepy największych światowych projektantów i designerów. Wybrane elementy stylizacyjne odpowiadające tej koncepcji auta wykończone są w kolorze czarnym lakierowanym na wysoki połysk i łączą się z elementami lakierowanymi w kolorze nadwozia, by nadać pojazdowi jeszcze więcej luksusowego charakteru.
Klienci mogą także zdecydować się na zakup dodatkowych pakietów wyposażenia. Wyszukany pakiet Diamond oferuje dolne listwy drzwi i zderzaka przedniego, dolną osłonę zderzaka tylnego wraz z narożnikami tego zderzaka oraz napis Eclipse Cross na pokrywie silnika w kolorze srebrnym a także tylny spojer dachowy w kolorze nadwozia. Sportowy pakiet Insport zawiera dolne listwy zderzaka i drzwi oraz dolną osłonę zderzaka tylnego wraz z narożnikami tego zderzaka w kolorze czarnym z czerwonym paskiem, tylny spojer dachowy w kolorze nadwozia a także napis Eclipse Cross na pokrywę silnika w kolorze czarnym.
PAKIET DIAMOND
SUGEROWANA CENA DETALICZNA PAKIETU (brutto) 7 990 zł
PAKIET INSPORT
SUGEROWANA CENA DETALICZNA PAKIETU (brutto) 7 990 zł
Cena pakietu nie zawiera kosztów montażu. Szczegóły odnośnie oferty w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Mitsubishi.
STANDARDOWE I DODATKOWE WYPOSAŻENIE
? – Dostępne
Silniki układ napędowy | INVITE PLUS | INTENSE PLUS | INSTYLE PLUS |
---|---|---|---|
Maksymalna moc łączna układu hybrydowego – 188 KM | ? | ? | ? |
Dwa silniki elektryczne (przedni i tylny) | ? | ? | ? |
Układ napędu na 4 koła S-AWC | ? | ? | ? |
Litowo-jonowy akumulator trakcyjny o pojemności 13,8 kWh | ? | ? | ? |
Opony i koła | INVITE PLUS | INTENSE PLUS | INSTYLE PLUS |
---|---|---|---|
Felgi aluminiowe 18″ z oponami 225/55 R18 | ? | ? | ? |
Zestaw naprawczy opony | ? | ? | ? |
Elementy zewnętrzne | INVITE PLUS | INTENSE PLUS | INSTYLE PLUS |
---|---|---|---|
Tylny spojler dachowy zintegrowany z trzecim światłem STOP | ? | ? | ? |
Klamki drzwi w kolorze nadwozia | ? | ? | ? |
Obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze nadwozia | ? | ? | ? |
Antena dachowa w kształcie płetwy rekina | ? | ? | ? |
Zderzak przedni w kolorze nadwozia z elementami w kolorze czarnym | ? | ||
Atrapa chłodnicy w kolorze czarnym | ? | ||
Zderzak tylny w kolorze czarnym | ? | ||
Nakładka na dole drzwi w kolorze czarnym | ? | ? | |
Zderzak tylny w kolorze czarnym z elementami w kolorze srebrnym | ? | ||
Zderzak przedni w kolorze nadwozia z elementami w kolorze czarnym z połyskiem i srebrnym | ? | ? | |
Atrapa chłodnicy w kolorze czarnym z połyskiem | ? | ? | |
Elementy na dole zderzaka wykończone w kolorze nadwozia | ? | ||
Zderzak tylny w kolorze nadwozia z elementami w kolorze czarnym z połyskiem | ? | ||
Nakładka na dole drzwi w kolorze nadwozia | ? |
Oświetlenie i widoczność | INVITE PLUS | INTENSE PLUS | INSTYLE PLUS |
---|---|---|---|
Kierunkowskazy zintegrowane z lusterkami zewnętrznymi | ? | ? | ? |
Elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne | ? | ? | ? |
Przyciemniane szyby tylne | ? | ? | ? |
Relingi dachowe w kolorze czarnym | ? | ? | ? |
Światła do jazdy dziennej w technologii LED | ? | ? | ? |
Oświetlenie kabiny w podsufitce z przodu i z tyłu | ? | ? | ? |
Oświetlenie przestrzeni bagażowej | ? | ? | ? |
Fotochromatyczne lusterko wsteczne | ? | ? | ? |
Wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu | ? | ? | ? |
Światła mijania z czujnikiem zmierzchu | ? | ? | ? |
Dodatkowe oświetlenie LED w boczkach drzwi przednich (wnęka na klamkę, kieszeń) | ? | ? | ? |
Automatyczne światła drogowe (AHB) | ? | ? | ? |
Przednie reflektory halogenowe | ? | ||
Przednie reflektory w technologii Bi-LED | ? | ? | |
Spryskiwacze przednich reflektorów | ? | ? | |
Przednie reflektory przeciwmgielne w technologii LED | ? | ? | |
Podgrzewana szyba czołowa | ? | ||
Elektrycznie sterowane okno dachowe | ? |
Elementy wewnętrzne | INVITE PLUS | INTENSE PLUS | INSTYLE PLUS |
---|---|---|---|
Komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem | ? | ? | ? |
Gniazdo 12V na panelu centralnym z przodu | ? | ? | ? |
Gniazdo 12V z tyłu na tunelu środkowym | ? | ? | ? |
Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold | ? | ? | ? |
Wspomaganie kierownicy | ? | ? | ? |
Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach | ? | ? | ? |
Skórzane obszycie kierownicy | ? | ? | ? |
Łopatki przy kierownicy do sterowania systemem hamowania odzyskowego | ? | ? | ? |
Chromowane klamki drzwi | ? | ? | ? |
Roleta przestrzeni bagażowej | ? | ? | ? |
Schowek pod podłogą bagażnika | ? | ? | ? |
Oparcie tylnej kanapy składane w proporcjach 60:40 | ? | ? | ? |
Regulacja wysokości siedzenia kierowcy | ? | ? | ? |
Podłokietnik centralny z przodu i z tyłu | ? | ? | ? |
Kieszeń z tyłu oparcia fotela pasażera | ? | ? | ? |
Tekstylna tapicerka foteli w kolorze czarnym | ? | ||
Podsufitka w jasnym, beżowym kolorze | ? | ||
Częściowo skórzana tapicerka foteli (skóra syntetyczna) | ? | ||
Elektrycznie regulowany fotel kierowcy (w 4 płaszczyznach) | ? | ||
Podsufitka w kolorze czarnym | ? | ? | |
Skórzana tapicerka w foteli w kolorze czarnym lub jasnoszarym | ? | ||
Elektrycznie regulowany fotel kierowcy i pasażera (w 4 płaszczyznach) | ? | ||
Kieszeń z tyłu oparcia fotela kierowcy | ? |
Komfort i wygoda | INVITE PLUS | INTENSE PLUS | INSTYLE PLUS |
---|---|---|---|
Sterowanie systemem audio i zestawem głośnomówiącym na kierownicy | ? | ? | ? |
Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa | ? | ? | ? |
Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich i tylnych | ? | ? | ? |
System dostępu bezkluczykowego (KOS) | ? | ? | ? |
Elektryczna szyba w drzwiach kierowcy z funkcją AUTO | ? | ||
Tempomat | ? | ||
Tempomat adaptacyjny | ? | ? | |
Podgrzewane fotele przednie | ? | ? | |
Gniazdo 230V (o mocy 1500 W) w przestrzeni bagażowej | ? | ||
Elektryczne ogrzewanie kabiny | ? | ? | |
Szyby we wszystkich drzwiach z funkcją AUTO (dostępną z miejsca kierowcy) | ? | ? | |
Wyświetlacz przezierny HUD (Head-up Display) | ? | ? | |
Podgrzewana kierownica | ? | ? | |
Podgrzewane fotele przednie i tylna kanapa | ? |
Audio i komunikacja | INVITE PLUS | INTENSE PLUS | INSTYLE PLUS |
---|---|---|---|
Stacja multimedialna SDA z ekranem dotykowym o przekątnej 8-cali | ? | ? | ? |
Tuner cyfrowy (DAB) | ? | ? | ? |
Podwójne gniazdo USB z przodu | ? | ? | ? |
Interfejs Android Auto i Apple CarPlay | ? | ? | ? |
Zestaw głośnomówiący Bluetooth | ? | ? | ? |
6 głośników systemu audio | ? | ? | |
Aplikacja Mitsubishi Remote Control | ? | ? | |
System nawigacji dla stacji multimedialnej SDA | ? | ||
System nagłośnienia Mitsubishi Power Sound System | ? |
Bezpieczeństwo | INVITE PLUS | INTENSE PLUS | INSTYLE PLUS |
---|---|---|---|
Układ ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD | ? | ? | ? |
System kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (ASTC) | ? | ? | ? |
System wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA) | ? | ? | ? |
System wspomagania nagłego hamowania (BA) | ? | ? | ? |
Czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne | ? | ? | ? |
Kolanowa poduszka powietrzna kierowcy | ? | ? | ? |
System ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM) | ? | ? | ? |
System ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW) | ? | ? | ? |
2x system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX na tylnej kanapie | ? | ? | ? |
Immobilizer | ? | ? | ? |
System monitorowania ciśnienia powietrza w kołach (TPMS) | ? | ? | ? |
Kamera cofania | ? | ? | ? |
System kamer 360 stopni (w tym kamera cofania) | ? | ? | ? |
Przednie czujniki parkowania | ? | ? | ? |
Tylne czujniki parkowania | ? | ? | ? |
Asystent ruszania (UMS) | ? | ? | ? |
System rozpoznawania znaków drogowych (TSR) | ? | ? | ? |
System monitorowania martwego pola (BSW) | ? | ? | ? |
System monitorowania ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA) | ? | ? | ? |
Pozostałe | INVITE PLUS | INTENSE PLUS | INSTYLE PLUS |
---|---|---|---|
Gniazdo do ładowania baterii trakcyjnej w trybie normalnym/z domowego gniazdka | ? | ? | ? |
Gniazdo do ładowania baterii trakcyjnej w trybie szybkim | ? | ? | ? |
DANE TECHNICZNE
Układ napędowy
Maksymalna moc łączna układu napędowego (KM) | 188 |
Typ napędu na 4 koła | Super All-Wheel Control (S-AWC) |
Osiągi/zużycie paliwa i energii
Prędkość maksymalna | (km/h) | 162 |
Przyspieszenie 0-100 km/h | (sek.) | 10,9 |
Przyspieszenie 120-140 km/h | (sek.) | 5,2 |
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym | (l/100km) | 2,0 |
Emisja CO2 w cyklu mieszanym | (g/km) | 46 |
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanym | Wh/km) | 242 |
Maks. zasięg w trybie elektrycznym w cyklu WLTP | (km) | 45 |
Maks. zasięg w trybie elektrycznym w cyklu WLTP City | (km) | 55 |
Masy i wymiary
Długość nadwozia | (mm) | 4545 | |
Szerokość nadwozia | (mm) | 1805 | |
Wysokość nadwozia | (mm) | 1685 | |
Rozstaw osi | (mm) | 2670 | |
Rozstaw kół | (mm) | 1540 | |
Prześwit | (mm) | 184 | |
Masa własna | (kg) | 1900 | 1910 |
Dopuszczalna masa całkowita | (kg) | 2425 | |
Maks. masa holowanej przyczepy z hamulcem | (kg) | 1500 | |
Liczba pasażerów | 5 |
Bateria trakcyjna i ładowanie
Typ baterii | Litowo-jonowa |
Pojemność baterii (kWh) | 13,8 |
Napięcie (V) | 300 |
Czas ładowania baterii z domowego gniazdka (AC 230V 8A) | Około 7 godzin |
Czas ładowania baterii z domowego gniazdka (AC 230V 10A) | Około 6 godzin |
Czas ładowania baterii w trybie szybkim | ok. 25 minut (do 80%) |
Pozostałe parametry techniczne
Minimalny promień zawracania (m) | 5,3 |
Pojemność zbiornika paliwa (l) | 43 |
Hamulce kół przednich | Tarcze wentylowane |
Hamulce kół tylnych | Tarcze niewentylowane |
Układ zawieszenia kół przednich | Kolumny McPhersona |
Układ zawieszenia kół tylnych | Zawieszenie wielowahaczowe |
Rozmiar opon | 225/55R18 98H |
Pojemność przestrzeni bagażowej | 359 5 |
1685 5 Metoda VDA. Pomiar do górnej krawędzi oparcia tylnej kanapy, bez rolety bagażnika.
Zużycie paliwa i emisja CO zostały określone zgodnie z procedurą WLTP w oparciu o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 715/2007 z późń. zm. i aktami wykonawczymi. Należy pamiętać, że wpływ na rzeczywiste parametry samochodu, w tym w zakresie zużycia paliwa, emisji CO , prędkości maksymalnej, przyspieszenia (także innych właściwości trakcyjnych) ma m.in., obsługa samochodu, styl jazdy, warunki drogowe i atmosferyczne, a także i inne czynniki natury nietechnicznej. Należy także pamiętać, że poziom zużycia paliwa i emisji CO może ulec podwyższeniu również na skutek montażu akcesoriów oraz wyposażenia opcjonalnego w stosunku do homologowanej wersji wyposażenia. Dlatego rzeczywiste dane mogą nieco różnić się od podanych w niniejszym cenniku.
Źródło informacji: Mitsubishi
Zdjęcia i grafiki: Mitsubishi