MITSUBISHI ECLIPSE CROSS PHEV

Nowy SUV coupe plug-in.

Niedawno w polskich salonach Mitsubishi Motors pojawił się model Eclipse Cross PHEV – SUV coupe z unikatowym napędem – elektrycznym i hybrydowym z możliwością szybkiego ładowania. Ten jedyny w swej klasie SUV coupe plug-in wyróżnia się awangardową stylistyką, nawiązującą do japońskiego DNA firmy. Zaprojektowany od nowa tył pojazdu, nowa stylistyka przodu oraz dynamiczny boczny profil uwypuklają wysmakowane detale a wśród nich ultranowoczesny projekt oświetlenia LED. Nowy model Mitsubishi Eclipse Cross PHEV jest odpowiedzią na potrzeby indywidualistów dbających o środowisko i doceniających wyjątkową ciszę i wygodę podróżowania hybrydą plug-in oraz kierowców, którzy chcą się wyróżnić w tłumie. Nowoczesne wnętrze z powiększonym bagażnikiem oferuje bogate wyposażenie i odpowie na potrzeby wymagających klientów z segmentu premium.

WYPOSAŻENIE WERSJI PODSTAWOWEJ

W podstawowej wersji Invite Plus znajdziemy między innymi stację multimedialną SDA z ekranem dotykowym o przekątnej 8-cali i interfejsem Android Auto i Apple CarPlay, automatyczną, dwustrefową klimatyzację, 18″ aluminiowe koła z oponami 225/55 R18, światła do jazdy dziennej w technologii LED, automatyczne światła drogowe (AHB), przyciemniane tylne szyby, relingi dachowe w kolorze czarnym, kamerę cofania, system ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM), system ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW), łopatki przy kierownicy do sterowania systemem hamowania odzyskowego, podgrzewane przednie fotele, czy system dostępu bezkluczykowego. Wersja Intense Plus oferuje przednie reflektory w technologii Bi-LED, adaptacyjny tempomat, systemy kamer 360 stopni (w tym kamerę cofania), monitorowania ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA), monitorowania martwego pola (BSW) i rozpoznawania znaków drogowych (TSR), wyświetlacz przezierny HUD (Head-up Display), gniazdo 230V (o mocy 1500 W) w przestrzeni bagażowej, podgrzewaną kierownicę, tapicerkę foteli z syntetycznej skóry, elektrycznie regulowany fotel kierowcy (w 4 płaszczyznach), podsufitka w czarnym kolorze oraz aplikację Mitsubishi Remote Control. W topowej wersji Instyle Plus znajdziemy elektrycznie sterowane okno dachowe, skórzaną tapicerkę w foteli w kolorze czarnym lub jasnoszarym, elektrycznie regulowane fotele kierowcy i pasażera (w 4 płaszczyznach), podgrzewane fotele przednie i tylną kanapę, podgrzewaną szybę czołową, system nawigacji dla stacji multimedialnej SDA i wysokiej jakości system nagłośnienia Mitsubishi Power Sound System.

BOGATE WNĘTRZE


Wewnątrz pojazdu uwagę skupia duży 8-calowy, ekran systemu multimedialnego (SDA), który znajduje się w wyposażeniu standardowym. Oferuje on interfejsy CarPlay i Android Auto, co oznacza, że możemy podpiąć nasz telefon i korzystać z dostępnych aplikacji oraz np. googlemaps. W najwyższej wersji wyposażenia wbudowaną nawigację oparto o mapy TomTom. Wyświetlacz przesunięto bliżej kierowcy i pasażera. Menu SDA oferuje duże, czytelne ikony, są też pokrętła i przyciski funkcyjne, dzięki czemu obsługa jest bardziej intuicyjna, bezpieczniejsza i nie angażuje uwagi kierowcy. Nowy jest joystick wyboru przełożenia i panel sterowania klimatyzacją. Teraz – oprócz czarnej, dostępna jest również jasnoszara tapicerka skórzana. Komfortu dopełniają elektryczna regulacja foteli kierowcy i pasażera, podgrzewanie przednich foteli i tylnej kanapy, kierownicy, a także przedniej szyby. Jest też wyświetlacz przezierny HUD prezentujący najważniejsze informacje tuż przed oczami kierowcy. Mitsubishi Eclipse Cross PHEV oferuje również funkcję grzania i chłodzenia postojowego, dzięki czemu ładując samochód możemy ustawić sobie pożądaną temperaturę wnętrza. Ustawień można dokonać na ekranie SDA lub w aplikacji na smatfony.

ŁOPATKI SYSTEMU HAMOWANIA
ODZYSKOWEGO
18-CALOWE FELGI ALUMINIOWE
SCHOWEK POD PODŁOGA BAGAŻNIKA
ELEKTRYCZNIE STEROWANE OKNO
DACHOWE
PODGRZEWANA KIEROWNICA
ELEKTRYCZNY HAMULEC POSTOJOWY
GNIAZDO 230V W BAGAŻNIKU
PODSUFITKA W KOLORZE CZARNYM
WYŚWIETLACZ TYPU HUD
PODGRZEWANE FOTELE PRZEDNIE I
TYLNA KANAPA
SYSTEM KAMER 360 STOPNI
STACJA MULTIMEDIALNA SDA
Z EKRANEM DOTYKOWYM

Nowy model jest napędzany przez 2 silniki elektryczne umieszczone przy przedniej i tylnej osi. Jednostka spalinowa służy głównie do ładowania baterii oraz wsparcia napędu elektrycznego. Układu napędowy ma łączną moc 188 KM a pochodzący z Lancera Evolution napęd na 4 koła S-AWC jest dostępny także w trybie EV. Co ważne i niespotykane u konkurencji – napęd 4×4 może działać bez włączonego silnika spalinowego. Innowacyjne rozwiązanie bezpośredniego napędu obu osi głównie przez silniki elektryczne, które oddają swój pełny moment obrotowy na koła bez zwłoki dają pewność szybkiego startu i bezpieczeństwa. Dostępne są 3 tryby jazdy wybierane automatycznie i dopasowujące zachowanie samochodu do warunków na drodze. Podobnie, jak samochody elektryczne, Mitsubishi Eclipse Cross PHEV nie oferuje skrzyni biegów, lecz jednobiegową przekładnię, gwarantującą płynne przyspieszanie bez szarpnięć, które są efektem zmiany przełożeń.

Tryb elektryczny

Silniki elektryczne napędzają samochód, czerpiąc energię z baterii. Zużycie paliwa i emisja CO są wówczas zerowe. Napęd działający w tym trybie jest cichy, ekologiczny i wydajny. Prędkość maksy- malna wynosi około 135 km/h, a zasięg w tym trybie wynosi do 45-55 km wg WLTP.

Tryb szeregowy

Napęd elektryczny wspomagany jest silnikiem spalinowym, który służy jako generator ładując baterię. Aktywuje się gdy poziom naładowania baterii jest niski oraz w sytuacjach zwiększonego zapotrzebowania na moc.

Tryb równoległy

Napęd spalinowy wspomagany jest silnikami elektrycznymi np. przy dużej prędkości i maksymalnemu zapotrzebo- waniu na moc. Auto generuje łącznie 188 KM mocy zapewniając dynamikę i przyjemność z jazdy.

Zasięg EV

Mitsubishi zasięg EV
W trybie elektrycznym, zeroemisyjnym

do 45-55 km wg WLTP

Hybryda

Mitsubishi zasięg w trybie hybrydowym
Emisja CO2

46 g/km wg WLTP

Nieograniczony zasieg w trybie hybrydowym

Auto po wyczerpaniu baterii jedzie dalej w trybie hybrydowym wykorzystując swój nowoczesny silnik 2,4 pracujący w cyklu Atkinsona.
Nie ma sytuacji, w której rozładowane auto stanie się bezużyteczne w momencie, gdy go potrzebujesz. Nie trzeba także planować podróży w oparciu o zasięg i dostępność ładowarek.
Zawsze dotrzesz do swojego celu.

ŁADOWANIE NAWET 10 X SZYBSZE W PORÓWNANIU Z KONKURENCJĄ

Opracowana przez pioniera elektromobilności, jakim jest firma Mitsubishi Motors, technologia hybrydowa PHEV, obecna na rynku już od 8 lat, jest najchętniej wybieraną w Polsce i Europie, gdyż Outlander PHEV był w ubiegłym roku najlepiej sprzedającym się modelem typu plug-in na Starym Kontynencie i w naszym kraju.

Jest jedyną tak sprawdzoną i dopracowaną technologią na rynku, zapewniającą najwyższy poziom bezpieczeństwa ładowania baterii, dzięki zastosowaniu dodatkowego systemu chłodzenia.

Jako jedyny model PHEV w tej klasie na rynku, Eclipse Cross ma możliwość szybkiego ładowania na stacjach DC z moca do 22kW. Bateria jest w stanie naładowac sie do 80% juz w 25 minut.

Można także ładować auto za pomocą miejskich, ogólnodostępnych ładowarek AC lub domowych stacji typu wall-box o mocy 3,7kW.

HYBRYDA ŁADOWANA Z GNIAZDKA

Standardowo auto ładuje się ze zwykłego, domowego gniazdka 230V, jak zwykły smartfon, dzięki seryjnie dostarczanej ładowarce. Podłączając auto na noc, rano jestw pełni naładowane.

Istnieje możliwość wyboru trybów zarządzania energia przez kierowce:

  • SAVE pozwala zachowac poziom naładowania baterii, by móc wykorzystać ja do poruszania się w trybie zeroemisyjnym np. w centrum miasta
  • CHARGE wymusza ładowanie z wykorzystaniem silnika spalinowego, aby naładować baterie np. przed rozpoczęciem jazdy w górskim terenie

Dostępne w modelu Mitsubishi Eclipse Cross PHEV umieszczone w bagażniku gniazdo 230V o mocy 1500W umożliwia zasilanie urządzeń zewnętrznych, przemieniając ten model w magazyn energii.

ŁADOWANIE BATERII NAPĘDOWEJ

Jako jedna z nielicznych hybryd plug-in na rynku Eclipse Cross PHEV wyposażony jest w gniazdo CHAdeMO służące do szybkiego ładowania baterii napędowej prądem stałym. Taki proces trwa zaledwie ok. 25 minut i pozwala naładować baterię do 80% jej pojemności. Eclipse Crossa PHEV bez trudu naładujesz również z domowego gniazdka 230V czy z domowej stacji do ładowania (tzw. wall-box) – odbywa się to za pośrednictwem drugiego przyłącza określanego mianem typ 2.

ECLIPSE CROSS PHEV – TAŃSZY NIŻ MYŚLISZ

Jazda na prądzie jest tańsza oraz ma pozytywny wpływ na środowisko i jakość powietrza w Twoim otoczeniu.

Porównanie kosztu przejechania 100 km na prądzie (Eclipse Cross PHEV) i benzynie (Eclipse Cross 1.5T CVT 4WD):

Eclipse Cross PHEV: 12zł

Eclipse Cross benzynowy: 45zł

JEDYNY W PEŁNI ELEKTRYCZNY NAPĘD 4X4 W SEGMENCIE PHEV

NIESPOTYKANA TRAKCJA DZIĘKI SYSTEMOWI S-AWC (SUPER ALL WHEEL CONTROL)

Napęd na 4 koła S-AWC to szczytowe osiągnięcie inżynierów Mitsubishi Motors rozwijane od lat w sporcie samochodowym. W Mitsubishi Eclipse Cross PHEV można spotkać najnowszą odmianę tego systemu. Dwa silniki elektryczne sprzężone z system aktywnej kontroli znoszenia (AYC), systemem ABS oraz aktywną kontrolą trakcji i stabilizacji toru jazdy (ASTC) zapewniają nie tylko niezrównany poziom bezpieczeństwa, ale gwarantują również doskonałe właściwości jezdne.

W zależności od warunków na drodze możesz wybrać jeden z czterech trybów jazdy:

TRYB NORMAL

Drogi asfaltowe

TRYB TARMAC

Kręte drogi asfaltowe

TRYB GRAVEL

Nawierzchnie luźne

TRYB SNOW

Drogi pokryte śniegiem

10 SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA

1. TEMPOMAT ADAPTACYJNY

Tempomat adaptacyjny stanowi rozszerzenie funkcjonalności typowego tempomatu. Dzięki radarowi umieszczonemu z przodu możliwe jest zachowanie wybranego przez kierowcę odstępu od poprzedzającego pojazdu.

2. SYSTEM 7 PODUSZEK POWIETRZNYCH

Czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne oraz kolanowa poduszka bezpieczeństwa kierowcy pozwalają ograniczyć ryzyko obrażeń w razie gdy dojdzie do kolizji.

3. HSA (SYSTEM WSPOMAGANIA RUSZANIA NA WZNIESIENIU)

System HSA ułatwia ruszanie pod górę na stromym wzniesieniu, zapobiegając stoczeniu się samochodu do tyłu. W przypadku wykrycia wzniesienia system automa- tycznie utrzymuje ciśnienie w układzie hamulcowym do 2 sekund od zdjęcia nogi z pedału hamulca.

4. UMS (ULTRADŹWIĘKOWY ASYSTENT RUSZANIA)

Zadaniem systemu UMS jest ograniczenie lub w niektórych sytuacjach uniknięcie kolizji parkingowych spowodowanych niezamierzonym wciśnięciem pedału przyspie- szenia. Jeśli system wykryje taką sytuację moc silnika jest redukowana i pojazd nie przyspiesza.

5. TSR (SYSTEM ROZPOZNAWANIA ZNAKÓW DROGOWYCH

System TSR pomaga kierowcy prowadzić w sposób bezpieczny monitorując wybrane znaki drogowe. Zebrane informacje podawane są na wyświetlaczu centralnym pomiędzy zegarami.

6. BSW (SYSTEM MONITOROWANIA MARTWEGO POLA W LUSTERKACH ZEWNĘTRZNYCH)

Za pomocą diody umieszczonej w obu lusterkach bocznych system informuje kierowcę o pojazdach znajdujących się w martwej strefie.

7. FCM (SYSTEM OGRANICZAJĄCY SKUTKI KOLIZJI CZOŁOWYCH)

Zadaniem systemu jest niedopuszczenie do kolizji polegającej na najechaniu na inny pojazd lub przeszkodę, albo przynajmniej ograniczenie jej skutków, gdy jest ona nieunikniona. System FCM wykrywa nie tylko pojazdy, ale również pieszych.

8. LDW (SYSTEM OSTRZEGAJĄCY O NIEZAMIERZONEJ ZMIANIE PASA RUCHU)

System ostrzega kierowcę w przypadku wykrycia, że samochód opuszcza pas ruchu bez włączonego kierunkowskazu.

9. ASTC (SYSTEM KONTROLI TRAKCJI I STABILIZACJI TORU JAZDY)

Poprzez kontrolę mocy silnika i możliwość użycia hamulców ASTC ogranicza ryzyko utraty przyczepności lub stara się zminimalizować jego skutki.

10. RCTA (SYSTEM OSTRZEGANIA O RUCHU POPRZECZNYM Z TYŁU POJAZDU)

System RCTA ostrzega o ruchu poprzecznym podczas jazdy do tyłu.

Uwaga: Systemy bezpieczeństwa pełnią jedynie funkcje dodatkowe i nie w każdej sytuacji drogowej będą w stanie wyeliminować ryzyko kolizji, czy w pełni ograniczyć jej skutki. Nie zastąpią one bezpiecznej jazdy i nie należy polegać wyłącznie na nich. Szczegóły odnośnie działania każdego z systemu dostępne są w instrukcji obsługi pojazdu.

MITSUBISHI REMOTE CONTROL – ZDALNE ZARZĄDZANIE PRZEZ SMARTFON

Ogrzewanie postojowe, a może funkcja schładzania samochodu? Dzięki aplikacji Mitsubishi Remote Control możesz zdalnie ustawić pożądaną temperaturę w kabinie, co zapewni Ci komfort w chłodne lub upalne dni. Nasza aplikacja umożliwi Ci też zarządzanie czasem ładowania baterii napędowej – wystarczy, że podłączysz samochód do ładowarki, ustawisz zegar, a proces ładowania rozpocznie i zakończy się o dogodnej dla Ciebie porze, np. w nocy, gdy stawki za energię elektryczną mogą być niższe.

Mitsubishi Remote Control jest kompatybilne z większością smartfonów działających w oparciu o system operacyjny Android lub iOS. Łączność odbywa się za pośrednictwem sieci Wi-Fi.

GALERIA ZDJĘĆ

STYLISTYKA

Mitsubishi Eclipse Cross PHEV można stylizować zgodnie ze swoim indywidualnym gustem, gdyż każda wersja wyposażenia różni się stylistyczne. 3 koncepcje stylistyczne – Akasaka, Shibuya i Ginza, noszą nazwy tokijskich dzielnic i odpowiadają ich charakterom, dając najlepsze świadectwo japońskiego DNA Mitsubishi Eclipse Cross-a PHEV. W wersji Akasaka listwy przyprogowe i nakładki przedniego oraz tylnego zderzaka wykończone są w kolorze czarnym, cechując się prostotą i funkcjonalnością, tak, jak fasady budynków, znajdujących się w sąsiedztwie tej stacji tokijskiego metra. Koncepcja stylistyczna Shibuya charakteryzuje się ozdobnymi elementami zderzaków w kolorze srebrnym, dzięki czemu auto wyróżnia się na drodze – dokładnie tak, jak młodzi, ekscentrycznie ubrani Japończycy, którzy upodobali sobie to miejsce, by móc się pokazać, szczególnie na słynnym przejściu dla pieszych z pasami wyznaczonymi również po przekątnej skrzyżowania. Ginza to najbogatsza, elegancka i ultranowoczesna dzielnica Tokio i mieszczą się w niej liczne sklepy największych światowych projektantów i designerów. Wybrane elementy stylizacyjne odpowiadające tej koncepcji auta wykończone są w kolorze czarnym lakierowanym na wysoki połysk i łączą się z elementami lakierowanymi w kolorze nadwozia, by nadać pojazdowi jeszcze więcej luksusowego charakteru.

Klienci mogą także zdecydować się na zakup dodatkowych pakietów wyposażenia. Wyszukany pakiet Diamond oferuje dolne listwy drzwi i zderzaka przedniego, dolną osłonę zderzaka tylnego wraz z narożnikami tego zderzaka oraz napis Eclipse Cross na pokrywie silnika w kolorze srebrnym a także tylny spojer dachowy w kolorze nadwozia. Sportowy pakiet Insport zawiera dolne listwy zderzaka i drzwi oraz dolną osłonę zderzaka tylnego wraz z narożnikami tego zderzaka w kolorze czarnym z czerwonym paskiem, tylny spojer dachowy w kolorze nadwozia a także napis Eclipse Cross na pokrywę silnika w kolorze czarnym.

PAKIET DIAMOND


SUGEROWANA CENA DETALICZNA PAKIETU (brutto) 7 990 zł

DOLNE LISTWY DRZWI W KOLORZE SREBRNYm
LISTWA DOLNA ZDERZAKA PRZEDNIEGO W KOLORZE SREBRNYM
NAPIS ECLIPSE CROSS W KOLORZE SREBRNYM NA POKRYWIE SILNIKA
OSŁONA DOLNA ZDERZAKA TYLNEGO W KOMPLECIE Z NAROŻNIKAMI ZDERZAKA
TYLNEGO W KOLORZE SREBRNYM
TYLNY SPOJLER DACHOWY W KOLORZE NADWOZIA

PAKIET INSPORT


SUGEROWANA CENA DETALICZNA PAKIETU (brutto) 7 990 zł

LISTWA DOLNA ZDERZAKA PRZEDNIEGO W KOLORZE CZARNYM Z CZERWONYM
PASKIEM
NAPIS ECLIPSE CROSS W KOLORZE CZARNYM NA POKRYWIE SILNIKA
DOLNE LISTWY DRZWI W KOLORZE CZARNYM Z CZERWONYM PASKIEM
OSŁONA DOLNA ZDERZAKA TYLNEGO W KOMPLECIE Z NAROŻNIKAMI ZDERZAKA
TYLNEGO W KOLORZE CZARNYM Z CZERWONYMI PASKAMI
TYLNY SPOJLER DACHOWY W KOLORZE NADWOZIA

Cena pakietu nie zawiera kosztów montażu. Szczegóły odnośnie oferty w Autoryzowanych Punktach Sprzedaży Mitsubishi.

STANDARDOWE I DODATKOWE WYPOSAŻENIE

■ – Dostępne

Silniki układ napędowyINVITE PLUSINTENSE PLUSINSTYLE PLUS
Maksymalna moc łączna układu hybrydowego – 188 KM


Dwa silniki elektryczne (przedni i tylny)
Układ napędu na 4 koła S-AWC
Litowo-jonowy akumulator trakcyjny o pojemności 13,8 kWh

Opony i kołaINVITE PLUSINTENSE PLUSINSTYLE PLUS
Felgi aluminiowe 18″ z oponami 225/55 R18
Zestaw naprawczy opony

Elementy zewnętrzneINVITE PLUSINTENSE PLUSINSTYLE PLUS
Tylny spojler dachowy zintegrowany z trzecim światłem STOP
Klamki drzwi w kolorze nadwozia
Obudowy lusterek zewnętrznych w kolorze nadwozia
Antena dachowa w kształcie płetwy rekina
Zderzak przedni w kolorze nadwozia z elementami w kolorze czarnym
Atrapa chłodnicy w kolorze czarnym
Zderzak tylny w kolorze czarnym
Nakładka na dole drzwi w kolorze czarnym
Zderzak tylny w kolorze czarnym z elementami w kolorze srebrnym
Zderzak przedni w kolorze nadwozia z elementami w kolorze czarnym z połyskiem i srebrnym
Atrapa chłodnicy w kolorze czarnym z połyskiem
Elementy na dole zderzaka wykończone w kolorze nadwozia
Zderzak tylny w kolorze nadwozia z elementami w kolorze czarnym z połyskiem
Nakładka na dole drzwi w kolorze nadwozia

Oświetlenie i widocznośćINVITE PLUSINTENSE PLUSINSTYLE PLUS
Kierunkowskazy zintegrowane z lusterkami zewnętrznymi
Elektrycznie sterowane, podgrzewane i składane lusterka zewnętrzne
Przyciemniane szyby tylne
Relingi dachowe w kolorze czarnym
Światła do jazdy dziennej w technologii LED
Oświetlenie kabiny w podsufitce z przodu i z tyłu
Oświetlenie przestrzeni bagażowej
Fotochromatyczne lusterko wsteczne
Wycieraczki szyby przedniej z czujnikiem deszczu
Światła mijania z czujnikiem zmierzchu
Dodatkowe oświetlenie LED w boczkach drzwi przednich (wnęka na klamkę, kieszeń)
Automatyczne światła drogowe (AHB)
Przednie reflektory halogenowe
Przednie reflektory w technologii Bi-LED
Spryskiwacze przednich reflektorów
Przednie reflektory przeciwmgielne w technologii LED
Podgrzewana szyba czołowa
Elektrycznie sterowane okno dachowe

Elementy wewnętrzneINVITE PLUSINTENSE PLUSINSTYLE PLUS
Komputer pokładowy z kolorowym wyświetlaczem
Gniazdo 12V na panelu centralnym z przodu
Gniazdo 12V z tyłu na tunelu środkowym
Elektryczny hamulec postojowy z funkcją Auto Hold
Wspomaganie kierownicy
Kierownica regulowana w dwóch płaszczyznach
Skórzane obszycie kierownicy
Łopatki przy kierownicy do sterowania systemem hamowania odzyskowego
Chromowane klamki drzwi
Roleta przestrzeni bagażowej
Schowek pod podłogą bagażnika
Oparcie tylnej kanapy składane w proporcjach 60:40
Regulacja wysokości siedzenia kierowcy
Podłokietnik centralny z przodu i z tyłu
Kieszeń z tyłu oparcia fotela pasażera
Tekstylna tapicerka foteli w kolorze czarnym
Podsufitka w jasnym, beżowym kolorze
Częściowo skórzana tapicerka foteli (skóra syntetyczna)
Elektrycznie regulowany fotel kierowcy (w 4 płaszczyznach)
Podsufitka w kolorze czarnym
Skórzana tapicerka w foteli w kolorze czarnym lub jasnoszarym
Elektrycznie regulowany fotel kierowcy i pasażera (w 4 płaszczyznach)
Kieszeń z tyłu oparcia fotela kierowcy

Komfort i wygodaINVITE PLUSINTENSE PLUSINSTYLE PLUS
Sterowanie systemem audio i zestawem głośnomówiącym na kierownicy
Automatyczna klimatyzacja dwustrefowa
Elektrycznie sterowane szyby w drzwiach przednich i tylnych
System dostępu bezkluczykowego (KOS)
Elektryczna szyba w drzwiach kierowcy z funkcją AUTO
Tempomat
Tempomat adaptacyjny
Podgrzewane fotele przednie
Gniazdo 230V (o mocy 1500 W) w przestrzeni bagażowej
Elektryczne ogrzewanie kabiny
Szyby we wszystkich drzwiach z funkcją AUTO (dostępną z miejsca kierowcy)
Wyświetlacz przezierny HUD (Head-up Display)
Podgrzewana kierownica
Podgrzewane fotele przednie i tylna kanapa

Audio i komunikacjaINVITE PLUSINTENSE PLUSINSTYLE PLUS
Stacja multimedialna SDA z ekranem dotykowym o przekątnej 8-cali
Tuner cyfrowy (DAB)
Podwójne gniazdo USB z przodu
Interfejs Android Auto i Apple CarPlay
Zestaw głośnomówiący Bluetooth
6 głośników systemu audio
Aplikacja Mitsubishi Remote Control
System nawigacji dla stacji multimedialnej SDA
System nagłośnienia Mitsubishi Power Sound System

BezpieczeństwoINVITE PLUSINTENSE PLUSINSTYLE PLUS
Układ ABS z elektronicznym rozdziałem siły hamowania EBD
System kontroli trakcji i stabilizacji toru jazdy (ASTC)
System wspomagania ruszania na wzniesieniu (HSA)
System wspomagania nagłego hamowania (BA)
Czołowe, boczne i kurtynowe poduszki powietrzne
Kolanowa poduszka powietrzna kierowcy
System ograniczający skutki kolizji czołowych (FCM)
System ostrzegający o niezamierzonej zmianie pasa ruchu (LDW)
2x system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX na tylnej kanapie
Immobilizer
System monitorowania ciśnienia powietrza w kołach (TPMS)
Kamera cofania
System kamer 360 stopni (w tym kamera cofania)
Przednie czujniki parkowania
Tylne czujniki parkowania
Asystent ruszania (UMS)
System rozpoznawania znaków drogowych (TSR)
System monitorowania martwego pola (BSW)
System monitorowania ruchu poprzecznego podczas jazdy do tyłu (RCTA)


PozostałeINVITE PLUSINTENSE PLUSINSTYLE PLUS
Gniazdo do ładowania baterii trakcyjnej w trybie normalnym/z domowego gniazdka
Gniazdo do ładowania baterii trakcyjnej w trybie szybkim





DANE TECHNICZNE

Układ napędowy

Maksymalna moc łączna układu napędowego (KM)188
Typ napędu na 4 kołaSuper All-Wheel Control (S-AWC)

Osiągi/zużycie paliwa i energii

Prędkość maksymalna(km/h)162
Przyspieszenie 0-100 km/h(sek.)10,9
Przyspieszenie 120-140 km/h(sek.)5,2
Zużycie paliwa w cyklu mieszanym(l/100km)2,0
Emisja CO2 w cyklu mieszanym(g/km)46
Zużycie energii elektrycznej w cyklu mieszanymWh/km)242
Maks. zasięg w trybie elektrycznym w cyklu WLTP(km)45
Maks. zasięg w trybie elektrycznym w cyklu WLTP City(km)55

Masy i wymiary

Długość nadwozia(mm)4545
Szerokość nadwozia(mm)1805
Wysokość nadwozia(mm)1685
Rozstaw osi(mm)2670
Rozstaw kół(mm)1540
Prześwit(mm)184
Masa własna(kg)19001910
Dopuszczalna masa całkowita(kg)2425
Maks. masa holowanej przyczepy z hamulcem(kg)1500
Liczba pasażerów5

Bateria trakcyjna i ładowanie

Typ bateriiLitowo-jonowa
Pojemność baterii (kWh)13,8
Napięcie (V)300
Czas ładowania baterii z domowego gniazdka (AC 230V 8A)Około 7 godzin
Czas ładowania baterii z domowego gniazdka (AC 230V 10A)Około 6 godzin
Czas ładowania baterii w trybie szybkimok. 25 minut (do 80%)

Pozostałe parametry techniczne

Minimalny promień zawracania (m)5,3
Pojemność zbiornika paliwa (l)43
Hamulce kół przednichTarcze wentylowane
Hamulce kół tylnychTarcze niewentylowane
Układ zawieszenia kół przednichKolumny McPhersona
Układ zawieszenia kół tylnychZawieszenie wielowahaczowe
Rozmiar opon225/55R18 98H
Pojemność przestrzeni bagażowej359 5

1685 5 Metoda VDA. Pomiar do górnej krawędzi oparcia tylnej kanapy, bez rolety bagażnika.

Zużycie paliwa i emisja CO zostały określone zgodnie z procedurą WLTP w oparciu o Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 715/2007 z późń. zm. i aktami wykonawczymi. Należy pamiętać, że wpływ na rzeczywiste parametry samochodu, w tym w zakresie zużycia paliwa, emisji CO , prędkości maksymalnej, przyspieszenia (także innych właściwości trakcyjnych) ma m.in., obsługa samochodu, styl jazdy, warunki drogowe i atmosferyczne, a także i inne czynniki natury nietechnicznej. Należy także pamiętać, że poziom zużycia paliwa i emisji CO może ulec podwyższeniu również na skutek montażu akcesoriów oraz wyposażenia opcjonalnego w stosunku do homologowanej wersji wyposażenia. Dlatego rzeczywiste dane mogą nieco różnić się od podanych w niniejszym cenniku.

Źródło informacji: Mitsubishi

Zdjęcia i grafiki: Mitsubishi

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

error

Jeżeli artykuł Ci się podoba, to prosimy udostępnij go innym. :)

Skip to content