WSZYSCY DZIELIMY JAKIEŚ PRAGNIENIA. CHCE NAM SIĘ PRZESTRZENI, WOLNOŚCI I NATURY; CHCE NAM SIĘ CZASU TYLKO DLA NAS I TYLKO DLA BLISKICH; CHCE NAM SIĘ RADOŚCI, LUZU I NIEWYMAGAJĄCEGO OTOCZENIA, W KTÓRYM KAŻDY MOŻE ODKRYWAĆ SWOJĄ ULUBIONĄ WERSJĘ SIEBIE. CHCE NAM SIĘ BYĆ TU I TERAZ, CHCE NAM SIĘ WALCZYĆ O LEPSZY ŚWIAT I PRZYSZŁOŚĆ; CHCE NAM SIĘ KOCHAĆ BEZGRANICZNIE I ROBIĆ RZECZY, O KTÓRYCH ROBIENIU WCZEŚNIEJ NAWET BYŚMY NIE POMYŚLELI.
O podejmowaniu podobnych wyzwań i ustanawianiu własnych reguł wobec świata opowiada najnowsza kampania House na sezon SS22. Z historii kilku młodych osób, które kompletnie się od siebie różnią; mają różne cele, marzenia i temperamenty, jednogłośnie wybrzmiewa hasło: DARE TO BE U!
Lubisz nicnierobienie? Niecierpliwie czekasz na spontaniczne tripy ze znajomymi, z których biorą się najlepsze wspomnienia? Zdarza Ci się łamać zasady i robić coś totalnie po swojemu? Jeśli to tylko sprawia, że czujesz się sobą – rób to!
Kampania ma zachęcać do bycia odważnym, zaangażowanym i pewnym siebie, swoich uczuć oraz wartości, ale też do dobrej zabawy, doceniania zgranej ekipy oraz umiejętności odpuszczania i chillu. Niezależnie od tego, na którą z opcji padnie – House jest gotów wspierać Cię w podejmowaniu ryzyka i wychodzeniu ze swojej strefy komfortu!
KAMPANIA HOUSE DARE TO BE U!
W kolekcjach zaprojekowanych na sezon SS22 znajdą się modne flare’y w kwiatowe printy, które uzupełniają wiązane lub siateczkowe crop topy; luźne koszule, sukienki mini i midi w drobne patterny, hippisowskie T-shirty, jeansy wyszywane w motyle, a także mnóstwo dodatków – torebki typu „bagietka”, kolorowe trampki czy koralikowe akcesoria. Dla niego przewidziany został m.in. szeroki wybór denimowych ubrań – szorty, kamizelki, koszule i katany – oraz sety w popularny motyw bandany, bluzy, a do uzupełnienia stylizacji – czapki z daszkiem i bucket haty w charakterystyczne wzory.
Zobacz najnowszą kolekcję i znajdź coś, co najlepiej pozwoli Ci wczuć się w wiosenno-letni klimat. Podejmij wyzwanie House i dyktuj światu swoje warunki!
Production Company: Papaya Films Director & Photographer: Zuza Krajewska Script: Zuza Krajewska DOP: Nikodem Marek House Brand Marketing Team: Alicja Małejki, Magdalena Skórska, Joanna Roman Executive Producer: Kacper Sawicki, Paweł Bondarowicz Producers: Ola Pudło, Sandra Orłow Production Coordinator: Ola Kolankowska Local Production: Inezz Production Local Fixer: Karol Świdziński Stylist: Agnieszka Rusinek-Jakubowicz Assistant Stylist: Marika Śliwa Hair Artist: Ana Sanchez Pena Make-up Artist: Maja Bławuciak Photographer’s Assistant: Antuan Becker Focus Puller: Jan Sadowski Camera Technican: Kuba Żukowski
Visual Postproduction: Vein Postproduction Post Producer: Krzysztof Dudek Editor: Maciej Kozłowski Colorist: Piotr Nowicki Sound Postproduction: Głośno Post Producer: Julia Niebielska Music Composer: Dariusz Podhajski Retouch: White Retouch
Casting: Marti / uno models Shannon / 5th Management Isadora / BLOW Nathan / 5th Management Lisa Marie / 5th Management Victoria / uno models
Tekst| Zdjęcia | Video : LPP | HOUSE
Opinie i poglądy opublikowane na portalu cocomac.pl są wyłącznie opiniami i poglądami ich Autorów. Nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Również opinie wyrażane w publikowanych informacjach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.
Widzisz błąd w artykule, niedziałający link? Poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy lub mailem! Dziękujemy.
Ministerstwo Sprawiedliwości: kompleksowa ustawa antylichwiarska przyjęta przez rząd. Komunikat. – Ministerstwo Sprawiedliwości informuje: Rząd przyjął, przygotowany w Ministerstwie Spraw…
O oleju palmowym i środowisku Olej palmowy pozyskiwany jest z olejowca gwinejskiego (Elaeis guineensis, zwanego popularnie palmą olejową), powszechnie uprawianego…
Maybelline New York przedstawia zespół ITZY jako swoich międzynarodowych ambasadorów Maybelline New York, największa marka kosmetyczna na świecie, z przyjemnością…
Zybertowicz: technoentuzjazm to prawdopodobnie najgroźniejsza ze współczesnych ideologii. Technoentuzjazm, a w wersji nasilonej technofilia, czyli bałwochwalczy, bezrefleksyjny stosunek do technol…
Już tradycyjnie w pierwszej połowie listopada stołeczne sale koncertowe wybrzmią dźwiękami dzieł Ignacego Jana Paderewskiego, genialnego pianisty, cenionego kompozytora i…
Arktyka: wielkie zmiany klimatu z perspektywy małych krzewinek Malejący zasięg lodu morskiego zwiększa wzrost krzewinek tundrowych w niektórych regionach Arktyki,…
„Jeździec polski” Rembrandta w Łazienkach Królewskich Arcydzieło Rembrandta było częścią obszernej kolekcji obrazów ostatniego króla Polski Stanisława Augusta. Obraz z…
DZIEŃ CZWARTY Opowieść IV Pisownia oryginalna z 1930 roku Gdy Lauretta umilkła, całe towarzystwo dało wyraz współczuciu dla nieszczęśliwych kochanków.…
Bułgaria: historia starożytna przyprawiona pysznymi inspiracjami Bułgaria słynie nie tylko z pięknych plaż i nadmorskich kurortów. To niezwykle gościnny, pełen…
Zaginione antyczne miasto na celowniku polskich archeologów. Pozostałości po dwóch wielkich antycznych kamiennych budowlach na szczycie wzgórza niedaleko Szkodry w…
Friends with benefits. Seks między przyjaciółmi zasługuje na naukowe spojrzenie. Przyjaciele, którzy uprawiają ze sobą seks, uzyskują niższą satysfakcję ze…
AKTYWNY SENIOR W DOMU Program profilaktyczny Krajowej Izby Fizjoterapeutów i Ministerstwa Zdrowia Obecna sytuacja i przymusowe pozostanie w domach może…
Wiosenna energia w kampanii SINSAY SS22. NAJNOWSZA KAMPANIA SINSAY SS22 STANOWI ŚWIETNE WPROWADZENIE W ŚWIAT WIOSENNYCH TRENDÓW. PROPOZYCJE DLA KOBIET, MĘŻCZYZN,…