Polska marka Gino Rossi tym razem puszcza oko do panów i na sezon jesienno-zimowy proponuje prostą kapsułę, mającą za zadanie spełnić wszystkie stylizacyjne potrzeby na co dzień. Pierwsza odzieżowa kolekcja męska w historii marki Gino Rossi to hołd dla stylu smart casual, który z założenia ma łączyć styl z praktycznym podejściem do ubioru. Ponadczasowe elementy garderoby, takie jak mięsiste, wełniane płaszcze znajdują towarzystwo grubych swetrów o tej samej tonacji kolorystycznej, a wąskie jeansy zestawione zostały z eleganckimi sztybletami, tworząc gotowe zestawy na każdą okazję. Propozycje na nadchodzący sezon powstały w myśl kultywowanej przez mężczyzn idei szafy kapsułowej.
W swoim odzieżowym debiucie w modzie męskiej Gino Rossi skupia się na oddaniu rzeczywistego dziedzictwa marki: szlachetnych materiałach i najwyższej jakości krawiectwie. Kapsułowa kolekcja dedykowana mężczyznom ma być prosta, ponadczasowa i gotowa na wszystkie wyzwania. To propozycje stworzone na co dzień, przygotowane do rozmaitych kombinacji i połączeń. Kapsuła jest gotowym rozwiązaniem wszystkich stylizacyjnych dylematów mody męskiej. Powstała z połączenia klasycznego ducha z nowoczesnym sznytem, znajdzie fanów wśród bardziej wymagających mężczyzn, jak i tych oczekujących sprawdzonych możliwości.
Gino Rossi podkreśla, że zakupy są również inwestycją. Od perfekcyjnie skrojonych koszul, przez dopasowane spodnie w stylu chino, po najwyższej jakości akcesoria. To podstawa męskiej, codziennej garderoby, która nigdy nie wyjdzie z mody. Wśród propozycji na sezon jesienno-zimowy znaleźć można elegancki, prążkowany sweter z golfem w odcieniu kobaltowym, ponadczasową, prostą koszulę w nieskazitelnej bieli, a także chinosy o karmelowej barwie.
GINO ROSSI – kolekcja odzieżowa po raz pierwszy dla mężczyzn
Stylizacyjne wybory Gino Rossi na jesień-zimę, ze względu na swoją uniwersalność i ponadczasowość, przeznaczone są dla każdego, jednak zdecydowanie należy je interpretować indywidualnie. W końcu każdy mężczyzna pisze za pomocą mody swoją własną historię.
MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który oferuje ponad 190 tys. produktów od 900 marek z sektorów streetwear, casual i premium, w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, IRO, Rotate, Elisabetta Franchi, Max Mara, TwinSet, Furla i Tommy Hilfiger. Marka posiada również portfolio brandów własnych, do którego należą m.in.: Rage Age i Sprandi. Multibrand tworzy przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę – premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych. MODIVO stale wzbogaca customer experience, oferuje krótką drogę zakupu, przejrzysty interfejs strony, intuicyjną aplikację mobilną, program lojalnościowy MFC oraz 100 dni na wymianę i zwrot. Dodatkowo, marka inspiruje do eksperymentowania z modą zgodnie z filozofią #TwójStylTwójWybór. Firma jest liderem #FashionTech, z sukcesem łącząc kanały sprzedaży i komunikacji z klientami z pogranicza świata offline i online, działając na 17 rynkach.
Źródło informacji: MODIVO | GINO ROSSI
Zdjęcie: MODIVO | GINO ROSSI
Opinie i poglądy opublikowane na portalu cocomac.pl są wyłącznie opiniami i poglądami ich Autorów. Nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Również opinie wyrażane w publikowanych informacjach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.
Widzisz błąd w artykule, niedziałający link? Poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy lub mailem! Dziękujemy.
Europejską wersję bestsellerowej Kia Sportage zaprojektowano tak, aby ustanowiła nowe standardy w segmencie SUV-ów w Europie. Najpopularniejszy model marki Kia…
Tłusty czwartek to jeden z dni tradycyjnie świętowanych w Polsce, wypadający według kalendarza chrześcijańskiego w ostatni czwartek przed wielkim postem,…
Prof. Izdebski: dużo się zmienia w obyczajowości seksualnej młodzieży, spada natomiast aktywność seksualna Polaków. W obyczajowości seksualnej młodzieży obserwujemy duże…
Serce złamane stresem. Kardiomiopatia to rzadkie zaburzenie serca, które powstaje w wyniku emocjonalnego lub fizycznego stresu, przy czym szczególnie dotyka…
Huion KD200: innowacyjne połączenie klawiatury i tabletu piórkowego zdobyło trzy międzynarodowe nagrody za design SHENZHEN, Chiny, 15 stycznia 2021 r.…
Autorzy technologii zamiany filmu na komiks współtworzą awatary dla metaverse. Polska technologia pozwalająca na automatycznie przeniesienie ujęć filmowych na kartki…
Coraz więcej wiemy o medycznej marihuanie. Marihuana budzi kontrowersje. Niewątpliwie jest substancją psychoaktywną, która może prowadzić do uzależnienia. Z drugiej…
Nowy lookbook Gino Rossi prezentuje nowy lookbook na sezon wiosna/lato 2021. W obiektywie Magdy Wunsche i Agnieszki Samsel nowości damskie i męskie możemy podziwiać…
MINI – PRZYSIADY Pozycja do wykonania ćwiczenia: stojąca.Ilość powtórzeń: 2 serie po 10 powtórzeń.Do wykonania ćwiczenia potrzebujesz: powierzchnię do oparcia…
Ignacy Łukasiewicz ? farmaceuta, który stworzył polski przemysł naftowy. Ignacy Łukasiewicz ? aptekarz, pionier europejskiego przemysłu naftowego, wynalazca lampy naftowej,…
Randki z aplikacji: blaski i cienie. Randkowe aplikacje są bardzo popularne, choć znaczna część ich użytkowników narzeka, bo doświadczają natarczywości,…
Pick-up z piorunującym przyspieszeniem. Nowy Ford F-150 specjalnie dla amerykańskich organów ścigania. Zupełnie nowy F-150 Police Responder, jedyny w Ameryce…
Fakty o endometriozie Marzec to Miesiąc Świadomości Endometriozy. To doskonały czas, by przyjrzeć się bliżej tej podstępnej, bo dającej niespecyficzne…