Polska marka Gino Rossi tym razem puszcza oko do panów i na sezon jesienno-zimowy proponuje prostą kapsułę, mającą za zadanie spełnić wszystkie stylizacyjne potrzeby na co dzień. Pierwsza odzieżowa kolekcja męska w historii marki Gino Rossi to hołd dla stylu smart casual, który z założenia ma łączyć styl z praktycznym podejściem do ubioru. Ponadczasowe elementy garderoby, takie jak mięsiste, wełniane płaszcze znajdują towarzystwo grubych swetrów o tej samej tonacji kolorystycznej, a wąskie jeansy zestawione zostały z eleganckimi sztybletami, tworząc gotowe zestawy na każdą okazję. Propozycje na nadchodzący sezon powstały w myśl kultywowanej przez mężczyzn idei szafy kapsułowej.
W swoim odzieżowym debiucie w modzie męskiej Gino Rossi skupia się na oddaniu rzeczywistego dziedzictwa marki: szlachetnych materiałach i najwyższej jakości krawiectwie. Kapsułowa kolekcja dedykowana mężczyznom ma być prosta, ponadczasowa i gotowa na wszystkie wyzwania. To propozycje stworzone na co dzień, przygotowane do rozmaitych kombinacji i połączeń. Kapsuła jest gotowym rozwiązaniem wszystkich stylizacyjnych dylematów mody męskiej. Powstała z połączenia klasycznego ducha z nowoczesnym sznytem, znajdzie fanów wśród bardziej wymagających mężczyzn, jak i tych oczekujących sprawdzonych możliwości.
Gino Rossi podkreśla, że zakupy są również inwestycją. Od perfekcyjnie skrojonych koszul, przez dopasowane spodnie w stylu chino, po najwyższej jakości akcesoria. To podstawa męskiej, codziennej garderoby, która nigdy nie wyjdzie z mody. Wśród propozycji na sezon jesienno-zimowy znaleźć można elegancki, prążkowany sweter z golfem w odcieniu kobaltowym, ponadczasową, prostą koszulę w nieskazitelnej bieli, a także chinosy o karmelowej barwie.
GINO ROSSI – kolekcja odzieżowa po raz pierwszy dla mężczyzn
Stylizacyjne wybory Gino Rossi na jesień-zimę, ze względu na swoją uniwersalność i ponadczasowość, przeznaczone są dla każdego, jednak zdecydowanie należy je interpretować indywidualnie. W końcu każdy mężczyzna pisze za pomocą mody swoją własną historię.
MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który oferuje ponad 190 tys. produktów od 900 marek z sektorów streetwear, casual i premium, w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, IRO, Rotate, Elisabetta Franchi, Max Mara, TwinSet, Furla i Tommy Hilfiger. Marka posiada również portfolio brandów własnych, do którego należą m.in.: Rage Age i Sprandi. Multibrand tworzy przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę – premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych. MODIVO stale wzbogaca customer experience, oferuje krótką drogę zakupu, przejrzysty interfejs strony, intuicyjną aplikację mobilną, program lojalnościowy MFC oraz 100 dni na wymianę i zwrot. Dodatkowo, marka inspiruje do eksperymentowania z modą zgodnie z filozofią #TwójStylTwójWybór. Firma jest liderem #FashionTech, z sukcesem łącząc kanały sprzedaży i komunikacji z klientami z pogranicza świata offline i online, działając na 17 rynkach.
Źródło informacji: MODIVO | GINO ROSSI
Zdjęcie: MODIVO | GINO ROSSI
Opinie i poglądy opublikowane na portalu cocomac.pl są wyłącznie opiniami i poglądami ich Autorów. Nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Również opinie wyrażane w publikowanych informacjach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.
Geolog postrzega ziemię jako wynik historycznych i prehistorycznych procesów: fałdowanie skorupy ziemskiej, pękanie i uskoki, powstawanie osadów. Te procesy zachodzące…
Już tradycyjnie w pierwszej połowie listopada stołeczne sale koncertowe wybrzmią dźwiękami dzieł Ignacego Jana Paderewskiego, genialnego pianisty, cenionego kompozytora i…
Casting. Potrzebna kobieta do sesji zdjęciowej do kampanii świątecznej znanej fundacji. Fundacja organizuje sesję zdjęciową do świątecznej kampanii fundraisingowej. Potrzebna…
Obsesja na punkcie wyglądu jest chorobą, którą trzeba leczyć. Problemem pacjentów z dysmorfofobią jest permanentne niezadowolenie ze swojego wyglądu. Kłopot…
Tommy Hilfiger powołuje Avery Baker na stanowisko prezesa i dyrektora marki AMSTERDAM, Holandia–(BUSINESS WIRE) – Należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH] marka…
Spółka ElectroMobility Poland powstała w październiku 2016 roku jako inicjatywa czterech polskich koncernów ? PGE Polska Grupa Energetyczna SA, Energa…
Yaris Cross kolejnym hitem Toyoty w Polsce. Rewelacyjne wyniki przedsprzedaży. 1 października Yaris Cross zadebiutuje w polskich salonach dilerskich podczas…
Najlepsze atrakcje, zabytki i jedzenie. Muszyna nazywana jest ?miastem ogrodów?. To właśnie tutaj znajdują się największe w kraju rozbudzające wszystkie…
Surowy styl rodzicielstwa może zmniejszyć mózg dziecka? To FAKT! Surowe rodzicielstwo, wyrażające się wybuchami złości rodzica, częstym karceniem, klapsami czy…
Prof. Włodzisław Duch: sztuczna inteligencja zmienia wszystko. Coraz większy jest postęp w metodach pomiaru aktywności mózgu, analizie danych neuroobrazowych i…
Glasgow będzie gospodarzem turnieju finałowego Billie Jean King Cup organizowanego przez BNP Paribas w 2022 r. Międzynarodowa Federacja Tenisowa (ITF)…
Prof. Katunin: znajomość fraktali pozwoliła rozwinąć ważne technologie i przysłużyła się rozrywce. Geometryczne obiekty, jakimi są fraktale, dawniej zwano ?matematycznymi…
Agaton Koziński: dziś internet układa nam świat Mariusz Marszałkowski/Instytut Jagielloński: Jak ocenia pan dzisiejszą sytuację na świecie. Czy świat zachodni…
Witkacy. Sejsmograf epoki przyspieszenia. Wystawa w dniach 08.07 – 09.10. 2022. Wystawa poświęcona jest twórczości Stanisława Ignacego Witkiewicza, jednego z…