Polska marka Gino Rossi tym razem puszcza oko do panów i na sezon jesienno-zimowy proponuje prostą kapsułę, mającą za zadanie spełnić wszystkie stylizacyjne potrzeby na co dzień. Pierwsza odzieżowa kolekcja męska w historii marki Gino Rossi to hołd dla stylu smart casual, który z założenia ma łączyć styl z praktycznym podejściem do ubioru. Ponadczasowe elementy garderoby, takie jak mięsiste, wełniane płaszcze znajdują towarzystwo grubych swetrów o tej samej tonacji kolorystycznej, a wąskie jeansy zestawione zostały z eleganckimi sztybletami, tworząc gotowe zestawy na każdą okazję. Propozycje na nadchodzący sezon powstały w myśl kultywowanej przez mężczyzn idei szafy kapsułowej.
W swoim odzieżowym debiucie w modzie męskiej Gino Rossi skupia się na oddaniu rzeczywistego dziedzictwa marki: szlachetnych materiałach i najwyższej jakości krawiectwie. Kapsułowa kolekcja dedykowana mężczyznom ma być prosta, ponadczasowa i gotowa na wszystkie wyzwania. To propozycje stworzone na co dzień, przygotowane do rozmaitych kombinacji i połączeń. Kapsuła jest gotowym rozwiązaniem wszystkich stylizacyjnych dylematów mody męskiej. Powstała z połączenia klasycznego ducha z nowoczesnym sznytem, znajdzie fanów wśród bardziej wymagających mężczyzn, jak i tych oczekujących sprawdzonych możliwości.
Gino Rossi podkreśla, że zakupy są również inwestycją. Od perfekcyjnie skrojonych koszul, przez dopasowane spodnie w stylu chino, po najwyższej jakości akcesoria. To podstawa męskiej, codziennej garderoby, która nigdy nie wyjdzie z mody. Wśród propozycji na sezon jesienno-zimowy znaleźć można elegancki, prążkowany sweter z golfem w odcieniu kobaltowym, ponadczasową, prostą koszulę w nieskazitelnej bieli, a także chinosy o karmelowej barwie.
GINO ROSSI – kolekcja odzieżowa po raz pierwszy dla mężczyzn
Stylizacyjne wybory Gino Rossi na jesień-zimę, ze względu na swoją uniwersalność i ponadczasowość, przeznaczone są dla każdego, jednak zdecydowanie należy je interpretować indywidualnie. W końcu każdy mężczyzna pisze za pomocą mody swoją własną historię.
MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który oferuje ponad 190 tys. produktów od 900 marek z sektorów streetwear, casual i premium, w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, IRO, Rotate, Elisabetta Franchi, Max Mara, TwinSet, Furla i Tommy Hilfiger. Marka posiada również portfolio brandów własnych, do którego należą m.in.: Rage Age i Sprandi. Multibrand tworzy przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę – premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych. MODIVO stale wzbogaca customer experience, oferuje krótką drogę zakupu, przejrzysty interfejs strony, intuicyjną aplikację mobilną, program lojalnościowy MFC oraz 100 dni na wymianę i zwrot. Dodatkowo, marka inspiruje do eksperymentowania z modą zgodnie z filozofią #TwójStylTwójWybór. Firma jest liderem #FashionTech, z sukcesem łącząc kanały sprzedaży i komunikacji z klientami z pogranicza świata offline i online, działając na 17 rynkach.
Źródło informacji: MODIVO | GINO ROSSI
Zdjęcie: MODIVO | GINO ROSSI
Opinie i poglądy opublikowane na portalu cocomac.pl są wyłącznie opiniami i poglądami ich Autorów. Nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Również opinie wyrażane w publikowanych informacjach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.
Widzisz błąd w artykule, niedziałający link? Poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy lub mailem! Dziękujemy.
Choroba jelit nie wyklucza atrakcyjności. Wyobrażasz sobie, że podczas randki nie zdążysz do toalety? Męczące i niespodziewane biegunki, wydawanie krępujących…
Seriale kształtują trendy. Jesienią 2020 w Netflixie miała miejsce premiera ?Gambitu królowej?. Wraz z zaostrzaniem przepisów związanych z pandemią, VOD…
Jak pomóc nieśmiałemu dziecku Etykieta przypisująca dziecku jakieś cechy może działać jak samospełniająca się przepowiednia. Tak jest też z nieśmiałością…
ODPOCZYNEK – ODDYCHANIE PRZY OKNIE Pozycja do wykonania ćwiczenia: siedząca.Ilość powtórzeń: 3 minuty.Do wykonania ćwiczenia potrzebujesz: stabilne miejsce do siedzenia…
Legendarna japońska seria anime. Już od 13 sierpnia bijący rekordy popularności japoński przebój anime ?EVANGELION:3.0+1.01 THRICE UPON A TIME? będzie…
Badania genetyczne rzucają światło na przedinkaską cywilizację Tiwanaku. Jedna z najpotężniejszych cywilizacji preinkaskich Ameryki Południowej ? Tiwanaku – była zdecydowanie…
Yaris Cross kolejnym hitem Toyoty w Polsce. Rewelacyjne wyniki przedsprzedaży. 1 października Yaris Cross zadebiutuje w polskich salonach dilerskich podczas…
Odświeżony wygląd, najnowsza technologia i nowa wersja wykończenia GT-Line. Jak dotychczas, Kia sprzedała w Europie ponad 120.000 egzemplarzy XCeeda ?…
Powikłania zakrzepowo-zatorowe mogą dotyczyć pacjentów w każdym wieku. To problem często marginalizowany i odsuwany na boczny tor, który potrzebuje nagłośnienia…
Transhumanizm przewiduje zniesienie wyjątkowości człowieka. Według transhumanizmu człowiek naturalny utraci uprzywilejowaną pozycję w środowisku naturalnym i wytworów technologii ? mówi…
Naukowcy odnaleźli geny odpowiedzialne za czerwone ubarwienie piór ptaków. Dwa geny odpowiadają za przetwarzanie barwników karotenoidowych w organizmach ptaków i…
Haute couture kształtuje swoją własną czasowość. Specyficzne tempo, które odzwierciedla procesy i doskonałość jakich wymaga sztuka krawiecka podczas swojego procesu…
Friends with benefits. Seks między przyjaciółmi zasługuje na naukowe spojrzenie. Przyjaciele, którzy uprawiają ze sobą seks, uzyskują niższą satysfakcję ze…
Prof. Kisielewicz o ChatGPT: to koniec demokracji, jaką znamy. Osoby-firmy dysponujące takimi siłami obliczeniowymi mogą kontrolować całe społeczeństwa. To się…
Potrzebna kobieta do prezentacji pracy urządzenia medycznego. Producent urządzenia medycznego do badania piersi, poszukuje kobiety na której zaprezentowano by grupce…
Obsesja na punkcie wyglądu jest chorobą, którą trzeba leczyć. Problemem pacjentów z dysmorfofobią jest permanentne niezadowolenie ze swojego wyglądu. Kłopot…