Polska marka Gino Rossi tym razem puszcza oko do panów i na sezon jesienno-zimowy proponuje prostą kapsułę, mającą za zadanie spełnić wszystkie stylizacyjne potrzeby na co dzień. Pierwsza odzieżowa kolekcja męska w historii marki Gino Rossi to hołd dla stylu smart casual, który z założenia ma łączyć styl z praktycznym podejściem do ubioru. Ponadczasowe elementy garderoby, takie jak mięsiste, wełniane płaszcze znajdują towarzystwo grubych swetrów o tej samej tonacji kolorystycznej, a wąskie jeansy zestawione zostały z eleganckimi sztybletami, tworząc gotowe zestawy na każdą okazję. Propozycje na nadchodzący sezon powstały w myśl kultywowanej przez mężczyzn idei szafy kapsułowej.
W swoim odzieżowym debiucie w modzie męskiej Gino Rossi skupia się na oddaniu rzeczywistego dziedzictwa marki: szlachetnych materiałach i najwyższej jakości krawiectwie. Kapsułowa kolekcja dedykowana mężczyznom ma być prosta, ponadczasowa i gotowa na wszystkie wyzwania. To propozycje stworzone na co dzień, przygotowane do rozmaitych kombinacji i połączeń. Kapsuła jest gotowym rozwiązaniem wszystkich stylizacyjnych dylematów mody męskiej. Powstała z połączenia klasycznego ducha z nowoczesnym sznytem, znajdzie fanów wśród bardziej wymagających mężczyzn, jak i tych oczekujących sprawdzonych możliwości.
Gino Rossi podkreśla, że zakupy są również inwestycją. Od perfekcyjnie skrojonych koszul, przez dopasowane spodnie w stylu chino, po najwyższej jakości akcesoria. To podstawa męskiej, codziennej garderoby, która nigdy nie wyjdzie z mody. Wśród propozycji na sezon jesienno-zimowy znaleźć można elegancki, prążkowany sweter z golfem w odcieniu kobaltowym, ponadczasową, prostą koszulę w nieskazitelnej bieli, a także chinosy o karmelowej barwie.
GINO ROSSI – kolekcja odzieżowa po raz pierwszy dla mężczyzn
Stylizacyjne wybory Gino Rossi na jesień-zimę, ze względu na swoją uniwersalność i ponadczasowość, przeznaczone są dla każdego, jednak zdecydowanie należy je interpretować indywidualnie. W końcu każdy mężczyzna pisze za pomocą mody swoją własną historię.
MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który oferuje ponad 190 tys. produktów od 900 marek z sektorów streetwear, casual i premium, w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, IRO, Rotate, Elisabetta Franchi, Max Mara, TwinSet, Furla i Tommy Hilfiger. Marka posiada również portfolio brandów własnych, do którego należą m.in.: Rage Age i Sprandi. Multibrand tworzy przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę – premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych. MODIVO stale wzbogaca customer experience, oferuje krótką drogę zakupu, przejrzysty interfejs strony, intuicyjną aplikację mobilną, program lojalnościowy MFC oraz 100 dni na wymianę i zwrot. Dodatkowo, marka inspiruje do eksperymentowania z modą zgodnie z filozofią #TwójStylTwójWybór. Firma jest liderem #FashionTech, z sukcesem łącząc kanały sprzedaży i komunikacji z klientami z pogranicza świata offline i online, działając na 17 rynkach.
Źródło informacji: MODIVO | GINO ROSSI
Zdjęcie: MODIVO | GINO ROSSI
Opinie i poglądy opublikowane na portalu cocomac.pl są wyłącznie opiniami i poglądami ich Autorów. Nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Również opinie wyrażane w publikowanych informacjach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.
Widzisz błąd w artykule, niedziałający link? Poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy lub mailem! Dziękujemy.
Badania genetyczne rzucają światło na przedinkaską cywilizację Tiwanaku. Jedna z najpotężniejszych cywilizacji preinkaskich Ameryki Południowej ? Tiwanaku – była zdecydowanie…
Frans Timmermans odwiedził Saule Technologies. Frans Timmermans, wiceprzewodniczący wykonawczy Komisji Europejskiej ds. Europejskiego Zielonego Ładu odwiedził wrocławską fabrykę Saule Technolog…
Średniowieczne tkaniny „mówią” o życiu mieszkańców Starej Dongoli. Mieszkańcy Starej Dongoli (Sudan) recyklingowali ubrania, bo wiedzieli, że produkcja tkanin jest…
Do reklamy producenta żywności potrzebne Modelki oraz Modele. Szukamy różnych typów urody, różne kolory włosów, także modelki ciemnoskóre, mulatki, Azjatki. …
Fluor: fakty i mity. Ofiarą nieprawdziwych teorii na temat rzekomej szkodliwości padły naukowo potwierdzone metody zapobiegania próchnicy. Nie daj się…
Geolog postrzega ziemię jako wynik historycznych i prehistorycznych procesów: fałdowanie skorupy ziemskiej, pękanie i uskoki, powstawanie osadów. Te procesy zachodzące…
ZACISKANIE I OTWIERANIE DŁONI Pozycja do wykonania ćwiczenia: siedzącaIlość powtórzeń: 10Do wykonania ćwiczenia potrzebujesz: stabilne miejsce do siedzenia np. krzesło,…
Depresję lekooporną można skutecznie leczyć. Lekooporna depresja dotyka części pacjentów, u których standardowa farmakoterapia połączona z psychoterapią nie przynoszą oczekiwanych…
Jedna z najpoczytniejszych i najpopularniejszych polskich pisarek współczesnych Katarzyna Grochola. Oficjalnie autorka ?Kalendarz osobisty Zawsze z nadzieją. Dziennik uczuć? Opinie…
PE: jedna ładowarka do wszystkich przenośnych urządzeń elektronicznych Parlament Europejski będzie negocjował z rządami państw UE na temat ostatecznego kształtu…
Jak dietą wpływać na odporność organizmu Zarówno niedożywienie, jak i przekarmienie osłabiają działanie naszego układu immunologicznego. Sprawdź, co konkretnie powinno…
Prof. Izdebski: dużo się zmienia w obyczajowości seksualnej młodzieży, spada natomiast aktywność seksualna Polaków. W obyczajowości seksualnej młodzieży obserwujemy duże…
Ministerstwo Sprawiedliwości: kompleksowa ustawa antylichwiarska przyjęta przez rząd. Komunikat. – Ministerstwo Sprawiedliwości informuje: Rząd przyjął, przygotowany w Ministerstwie Spraw…
Randki z aplikacji: blaski i cienie. Randkowe aplikacje są bardzo popularne, choć znaczna część ich użytkowników narzeka, bo doświadczają natarczywości,…
O oleju palmowym i środowisku Olej palmowy pozyskiwany jest z olejowca gwinejskiego (Elaeis guineensis, zwanego popularnie palmą olejową), powszechnie uprawianego…