Polska marka Gino Rossi tym razem puszcza oko do panów i na sezon jesienno-zimowy proponuje prostą kapsułę, mającą za zadanie spełnić wszystkie stylizacyjne potrzeby na co dzień. Pierwsza odzieżowa kolekcja męska w historii marki Gino Rossi to hołd dla stylu smart casual, który z założenia ma łączyć styl z praktycznym podejściem do ubioru. Ponadczasowe elementy garderoby, takie jak mięsiste, wełniane płaszcze znajdują towarzystwo grubych swetrów o tej samej tonacji kolorystycznej, a wąskie jeansy zestawione zostały z eleganckimi sztybletami, tworząc gotowe zestawy na każdą okazję. Propozycje na nadchodzący sezon powstały w myśl kultywowanej przez mężczyzn idei szafy kapsułowej.
W swoim odzieżowym debiucie w modzie męskiej Gino Rossi skupia się na oddaniu rzeczywistego dziedzictwa marki: szlachetnych materiałach i najwyższej jakości krawiectwie. Kapsułowa kolekcja dedykowana mężczyznom ma być prosta, ponadczasowa i gotowa na wszystkie wyzwania. To propozycje stworzone na co dzień, przygotowane do rozmaitych kombinacji i połączeń. Kapsuła jest gotowym rozwiązaniem wszystkich stylizacyjnych dylematów mody męskiej. Powstała z połączenia klasycznego ducha z nowoczesnym sznytem, znajdzie fanów wśród bardziej wymagających mężczyzn, jak i tych oczekujących sprawdzonych możliwości.
Gino Rossi podkreśla, że zakupy są również inwestycją. Od perfekcyjnie skrojonych koszul, przez dopasowane spodnie w stylu chino, po najwyższej jakości akcesoria. To podstawa męskiej, codziennej garderoby, która nigdy nie wyjdzie z mody. Wśród propozycji na sezon jesienno-zimowy znaleźć można elegancki, prążkowany sweter z golfem w odcieniu kobaltowym, ponadczasową, prostą koszulę w nieskazitelnej bieli, a także chinosy o karmelowej barwie.
GINO ROSSI – kolekcja odzieżowa po raz pierwszy dla mężczyzn
Stylizacyjne wybory Gino Rossi na jesień-zimę, ze względu na swoją uniwersalność i ponadczasowość, przeznaczone są dla każdego, jednak zdecydowanie należy je interpretować indywidualnie. W końcu każdy mężczyzna pisze za pomocą mody swoją własną historię.
MODIVO to innowacyjny polski multibrand z modą, który oferuje ponad 190 tys. produktów od 900 marek z sektorów streetwear, casual i premium, w tym m.in.: Versace Jeans Couture, DKNY, Stella McCartney, Red Valentino, IRO, Rotate, Elisabetta Franchi, Max Mara, TwinSet, Furla i Tommy Hilfiger. Marka posiada również portfolio brandów własnych, do którego należą m.in.: Rage Age i Sprandi. Multibrand tworzy przestrzeń do kreatywnego wyrażania siebie poprzez modę – premium to nie tylko kwestia marek, ale przede wszystkim doświadczeń zakupowych. MODIVO stale wzbogaca customer experience, oferuje krótką drogę zakupu, przejrzysty interfejs strony, intuicyjną aplikację mobilną, program lojalnościowy MFC oraz 100 dni na wymianę i zwrot. Dodatkowo, marka inspiruje do eksperymentowania z modą zgodnie z filozofią #TwójStylTwójWybór. Firma jest liderem #FashionTech, z sukcesem łącząc kanały sprzedaży i komunikacji z klientami z pogranicza świata offline i online, działając na 17 rynkach.
Źródło informacji: MODIVO | GINO ROSSI
Zdjęcie: MODIVO | GINO ROSSI
Opinie i poglądy opublikowane na portalu cocomac.pl są wyłącznie opiniami i poglądami ich Autorów. Nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Również opinie wyrażane w publikowanych informacjach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.
Zaburzenia osobowości borderline, czyli życie na krawędzi. Przebywanie z osobą z zaburzeniami osobowości typu bordeline to emocjonalna huśtawka: trudno przewidzieć,…
Jesienno-zimowa kolekcja Haute Couture Diora. Drzewo życia jest sercem twórczości ukraińskiej artystki Olesi Trofymenko i punktem wyjścia dla kolekcji haute…
Dlaczego borówki są ulubionym owocem dietetyków Według sondaży opinii publicznej, ulubionym owocem Polaków są truskawki. Tymczasem, rodzimi specjaliści ds. żywienia…
RevitaLash Cosmetics ogłasza rozpoczęcie kampanii The Curl Effect? Przedstawiamy The Curl Effect? (efekt podkręconych rzęs) od RevitaLash Advanced?. Długoletni lider…
Do reklamowej sesji zdjęciowej dla producenta artykułów pielęgnacyjnych i kosmetyków szukamy Modelek i Modeli. Terminy: Zgłoszenia z aktualnymi zdjęciami należy…
Projekt społeczny. ?Sport bez barier? to inicjatywa, która ma na celu spopularyzować i wspierać aktywność sportową osób z niepełnosprawnościami, przyczyniać…
Witkacy. Sejsmograf epoki przyspieszenia. Wystawa w dniach 08.07 – 09.10. 2022. Wystawa poświęcona jest twórczości Stanisława Ignacego Witkiewicza, jednego z…
Potencjał rynku biometanu w Polsce sięga 8 mld metrów sześciennych rocznie. Jego rozwój to ograniczenie importu gazu, budowanie bezpieczeństwa energetycznego…
Chroń swoich dziadków przed oszustami Choć rośnie świadomość społeczna dotycząca zagrożenia oszustwami, policja wciąż odnotowuje kolejne przypadki oszustw metodą ?na…
Nie lekceważ infekcji intymnych! Takie infekcje są zazwyczaj bardzo uciążliwe: powodują olbrzymi dyskomfort, wpływają na nasze życie intymne, nierzadko są…
Randki z aplikacji: blaski i cienie. Randkowe aplikacje są bardzo popularne, choć znaczna część ich użytkowników narzeka, bo doświadczają natarczywości,…
Psychologiczne konsekwencje nietrzymania moczu. Nietrzymanie moczu to nie tylko problem medyczny, lecz także społeczny ? często bywa źródłem frustracji i…
Przechytrzyć Heisenberga i Pauliego, by dokładniej mierzyć upływ czasu? Tak! Dzięki stanom ściśniętym. Czy da się obejść zasadę nieoznaczoności Heisenberga…
Tłusty czwartek to jeden z dni tradycyjnie świętowanych w Polsce, wypadający według kalendarza chrześcijańskiego w ostatni czwartek przed wielkim postem,…