Ponadczasowe wzornictwo. Wysoka jakość. Doskonałe dopasowanie. To kluczowe elementy linii H&M ESSENTIALS, obejmującą podstawowe elementy garderoby. Chodzi o to, by zwolnić tempo. Tworzenie ubrań, które przetrwają próbę czasu. Ubrania, które mają swoją historię do opowiedzenia. Ubrania, które będziesz chciał zatrzymać na zawsze. Wyselekcjonowany asortyment męskich ubrań pojawił się w sklepach i online 20 października.
Koncepcja H&M ESSENTIALS powstała w oparciu o ideę trwałości w modzie i przejawia się jako kolekcja ponadczasowych, fachowo skrojonych projektów wykonanych z wysokiej jakości materiałów. Elementy, do których będziesz wracać wielokrotnie, stanowią podstawę trwałej i zawsze aktualnej garderoby. Dzięki stworzeniu ponadczasowej platformy stylistycznej dla klientów z segmentu odzieży męskiej, ubrania takie jak T-shirt, dżinsy i koszula będą zawsze łatwo dostępne. To także przeniesienie części modelu biznesowego H&M na wolniejszy cykl trendów.
“Zespół projektantów naprawdę studiował klasyczne elementy odzieży męskiej i skupił się skrupulatnie na elementach i szczegółach potrzebnych do stworzenia tej ponadczasowej, a zarazem nowoczesnej kolekcji. Jestem podekscytowany możliwością dalszej pracy i podnoszenia koncepcji w miarę upływu czasu,”
mówi Ross Lydon, szef działu projektowania odzieży męskiej w H&M.
W momencie wprowadzenia na rynek, kolekcja składa się z 12 indywidualnie numerowanych modeli i nigdy nie będzie zawierała więcej niż 20 unikalnych produktów jednocześnie. Znajdują się w niej takie produkty codziennego użytku, jak: dopasowany płaszcz, T-shirt, bluza z kapturem, koszula oxfordzka, koszula, dżinsy, lekki sweter z dzianiny, ciężki sweter z dzianiny, blezer, spodnie i chinosy. Wszystkie wykonane są z trwałych, wysokiej jakości materiałów, w tym bardziej ekologicznych, takich jak wełna Melton z recyklingu i poliester z recyklingu. Paleta kolorów to mieszanka klasycznych neutrali i wybranych odcieni sezonowych.
Aby zapewnić większą przejrzystość kolekcji, H&M wprowadza serię zakulisową “The Making”, która opowiada o procesie projektowania, rozwoju, stylizacji, materiałach i twórcach stojących za ubraniami.
Dodatkowo, wybrane ubrania z kolekcji będą posiadały unikalny cyfrowy identyfikator stworzony przez startup technologiczny EON. Po zeskanowaniu przez urządzenia mobilne, cyfrowy identyfikator kieruje klientów do informacyjnej i inspirującej mikrowitryny, na której można dowiedzieć się więcej, dokonać zakupów lub odkupić odzież. Razem, The Making i Digital ID dadzą klientom więcej sposobów na pogłębienie ich relacji z ubraniami, które noszą na co dzień, dając jeszcze większy powód do dbania o nie, naprawiania i recyklingu. Długowieczność i cyrkularność można osiągnąć tylko wtedy, gdy marka i jej klienci współpracują ze sobą.
GALERIA
H&M ESSENTIALS CORE
Źródło informacji: H&M
Zdjęcie: H&M
Opinie i poglądy opublikowane na portalu cocomac.pl są wyłącznie opiniami i poglądami ich Autorów. Nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Również opinie wyrażane w publikowanych informacjach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.
Widzisz błąd w artykule, niedziałający link? Poinformuj nas o tym poprzez formularz kontaktowy lub mailem! Dziękujemy.
Telewizor Samsung MicroLED debiutuje na rynku Samsung zaprezentował telewizor MicroLED o przekątnej 110?. Nowy model wykorzystuje technologię samoemisyjnej diody LED,…
Jedna z najpoczytniejszych i najpopularniejszych polskich pisarek współczesnych Katarzyna Grochola. Oficjalnie autorka ?Kalendarz osobisty Zawsze z nadzieją. Dziennik uczuć? Opinie…
WYPAD W PRZÓD Pozycja do wykonania ćwiczenia: stojąca.Ilość powtórzeń: 10.Do wykonania ćwiczenia potrzebujesz: powierzchnię do oparcia np. oparcie krzesła, stół,…
Potencjał rynku biometanu w Polsce sięga 8 mld metrów sześciennych rocznie. Jego rozwój to ograniczenie importu gazu, budowanie bezpieczeństwa energetycznego…
Glasgow będzie gospodarzem turnieju finałowego Billie Jean King Cup organizowanego przez BNP Paribas w 2022 r. Międzynarodowa Federacja Tenisowa (ITF)…
Biolodzy po raz pierwszy zaobserwowali reakcje komórek na pole magnetyczne Japońska grupa badaczy po raz pierwszy, w czasie rzeczywistym zaobserwowała,…
Choć włókno pokarmowe, zjadane wraz z żywnością pochodzenia roślinnego, nie poddaje się działaniu enzymów trawiennych człowieka, to jednak stanowi niezbędny…
Obraz namalowany przez sztuczną inteligencję oceniamy jako mniej wartościowy Gdy ludzie dowiadują się, że obraz został namalowany przez sztuczną inteligencję,…
Dlaczego borówki są ulubionym owocem dietetyków Według sondaży opinii publicznej, ulubionym owocem Polaków są truskawki. Tymczasem, rodzimi specjaliści ds. żywienia…
Wiosenna energia w kampanii SINSAY SS22. NAJNOWSZA KAMPANIA SINSAY SS22 STANOWI ŚWIETNE WPROWADZENIE W ŚWIAT WIOSENNYCH TRENDÓW. PROPOZYCJE DLA KOBIET, MĘŻCZYZN,…
Maybelline New York przedstawia zespół ITZY jako swoich międzynarodowych ambasadorów Maybelline New York, największa marka kosmetyczna na świecie, z przyjemnością…
Europejską wersję bestsellerowej Kia Sportage zaprojektowano tak, aby ustanowiła nowe standardy w segmencie SUV-ów w Europie. Najpopularniejszy model marki Kia…