Pionier w męskiej pielęgnacji skóry świętuje swoje 100-lecie.
To, co zaczęło się jako prosty krem ??do golenia w Hamburgu w 1922 r., przekształciło się w globalną markę produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn, której sprzedaż w 2021 r. wyniosła 1,1 miliarda euro. Obecnie, z asortymentem ponad 120 produktów, NIVEA MEN by Beiersdorf to jedna z wiodących marek produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn. NIVEA MEN wnosi znaczący wkład wynoszący około 20% w całkowitą sprzedaż NIVEA i ma ambitne plany na przyszłość w obszarach zrównoważonego rozwoju, innowacji i cyfryzacji.
?100-lecie NIVEA MEN po raz kolejny pokazuje imponującą historię stojącą za ikoną naszej marki NIVEA. Jako wynalazca nowoczesnej pielęgnacji skóry wykonaliśmy również pionierską pracę w męskiej pielęgnacji skóry. Nie możemy się doczekać zachowania tego dziedzictwa i poprowadzenia NIVEA MEN w jeszcze bardziej pomyślną przyszłość? ? mówi Grita Loebsack, członek zarządu i prezes NIVEA.
Patrząc wstecz na 100 lat pielęgnacji skóry dla mężczyzn: narodziny klasyki
Na początku XX wieku rutyna męskiej pielęgnacji skóry polegała przede wszystkim na jednym: goleniu. Tak więc, dziesięć lat po wprowadzeniu najlepiej sprzedającego się kremu NIVEA, firma Beiersdorf w latach dwudziestych znalazła się w idealnym momencie, kiedy wprowadziła na rynek krem ??do golenia NIVEA, który w tamtych czasach był innowacją. Aby golenie stało się jeszcze wygodniejsze, w 1930 roku wprowadzono praktyczną tubkę jako opakowanie kremów do golenia NIVEA. W następnych latach duet NIVEA cieszył się dużą popularnością ? już na pięciu kontynentach. Z powodu drugiej wojny światowej i tymczasowej utraty praw do marki NIVEA niewiele się wydarzyło, jeśli chodzi o różnorodność produktów po męskiej stronie szafki łazienkowej.
Pod koniec lat 70. badacze rynku coraz częściej zwracali uwagę na mężczyzn. Badania wykazały, że większość mężczyzn nie była zadowolona z silnie alkoholowych płynów po goleniu, ponieważ powodowały podrażnienia skóry. Innowacją Beiersdorf było przeniesienie łagodnej pielęgnacji, z której znane były już wszystkie produkty NIVEA, do wody po goleniu. Rezultat był przytłaczający: dzięki balsamowi po goleniu NIVEA, wprowadzonemu w 1980 roku, firma Beiersdorf stworzyła zupełnie nową kategorię produktów ? pielęgnujące płyny po goleniu, które do tej pory są najlepiej sprzedającym się produktem wśród ponad 120 produktów z gamy NIVEA MEN.
Przełom w przyszłość
Od 1986 roku logo NIVEA FOR MEN ? które w 2012 roku zostało zmienione na NIVEA MEN ? zdobi wiele bestsellerów. Na przykład w 1993 roku submarka NIVEA była pierwszą marką, która wprowadziła produkty do pielęgnacji twarzy dla mężczyzn do segmentu masowego. W dzisiejszych czasach w NIVEA MEN nie brakuje pionierskiego ducha, aby utrzymać pozycję lidera na rynku produktów do pielęgnacji skóry dla mężczyzn. Na przykład, aby dotrzeć do męskiej grupy docelowej, NIVEA MEN zwróciła się o pomoc do znanego rzecznika: trenera piłki nożnej Jürgena Kloppa. Ponadto NIVEA MEN jest partnerem angielskiego mistrza piłki nożnej FC Liverpool, francuskiego klubu piłkarskiego Paris Saint-Germain oraz tradycyjnego hiszpańskiego klubu Real Madryt.
Portfolio produktów jest również stale poszerzane o innowacyjne produkty. Jednym z najnowszych osiągnięć jest seria NIVEA MEN Sensitive Pro, która jest wegańska i w 100% wolna od mikroplastików i zawiera olej z nasion konopi oraz witaminę E. Ponadto NIVEA MEN jest pierwszym producentem produktów do pielęgnacji skóry, w których zastosowano nowy składnik wykonany z przetworzonego CO2 w nowych środkach nawilżających do skóry Climate Care . Wraz z wprowadzeniem na rynek serii NIVEA MEN SENSITIVE PRO Menmalist, NIVEA MEN podąża za aktualnym trendem w kierunku minimalizmu. Seria składa się z trzech produktów: żelu do mycia twarzy i brody, kremu do golenia i kremu nawilżającego. Wszystkie trzy produkty składają się z zaledwie dziesięciu indywidualnie dobranych składników.
W ramach strategii biznesowej Beiersdorf CARE+ dalsze inwestycje w zrównoważony rozwój, innowacje i cyfryzację odgrywają znaczącą rolę w ambitnych planach NIVEA MEN. Oprócz nacisku na zrównoważony rozwój i innowacje w rozwoju produktów, coraz częściej ważnym motorem wzrostu jest zwracanie się do konsumentów za pośrednictwem kanałów cyfrowych.
Nowe sprawdzone produkty na rocznicę
Aby uczcić swoje 100. urodziny, NIVEA wprowadziła na rynki w Niemczech i Wielkiej Brytanii trzyczęściową limitowaną edycję retro: NIVEA MEN Creme, NIVEA MEN Shaving Creme i NIVEA MEN After Shave Balsam w opakowaniach o klasycznym wyglądzie. Jest dostępne tylko do wyczerpania zapasów.
Źródło informacji i zdjęć: NIVEA | Beiersdorf
Treści z serwisu cocomac.pl mają na celu polepszenie, a nie zastąpienie, kontaktu pomiędzy Użytkownikiem Serwisu a jego lekarzem. Serwis ma z założenia charakter wyłącznie informacyjno-edukacyjny. Przed zastosowaniem się do porad z zakresu wiedzy specjalistycznej, w szczególności medycznych, zawartych w naszym Serwisie należy bezwzględnie skonsultować się z lekarzem. Administrator nie ponosi żadnych konsekwencji wynikających z wykorzystania informacji zawartych w Serwisie.
Opinie i poglądy opublikowane na portalu cocomac.pl są wyłącznie opiniami i poglądami ich Autorów. Nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Również opinie wyrażane w publikowanych informacjach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.
Casting do familijnej reklamy produktów z zakresu środków czystości międzynarodowego koncernu. Poszukujemy aż 10 postaci. Pilne! CASTING MULTIETNICZNY – szukamy ludzi…
Dieta oczyszczająca z toksyn ? czy istnieje? Media od dawna lansują różnego rodzaju modne diety oczyszczające, obiecując ekspresowy detoks, odkwaszenie…
Węglowodany (złożone), ćwiczenia i endorfiny Cukrzyca charakteryzuje się podwyższonym stężeniem glukozy we krwi na skutek upośledzonego działania lub wydzielania insuliny. To…
Powikłania zakrzepowo-zatorowe mogą dotyczyć pacjentów w każdym wieku. To problem często marginalizowany i odsuwany na boczny tor, który potrzebuje nagłośnienia…
Jakie pasożyty można przywieźć z egzotycznych wakacji? Sposób na niechcianą pamiątkę z egzotycznych wakacji? Chodzenie boso, zjedzenie niegotowanego warzywa, ugryzienie…
Odświeżony wygląd, najnowsza technologia i nowa wersja wykończenia GT-Line. Jak dotychczas, Kia sprzedała w Europie ponad 120.000 egzemplarzy XCeeda ?…
Bezsenność, niemożność odczuwania radości, poprawianie nastroju za pomocą używek, ataki paniki, nadmierna podejrzliwość, apatia, wybuchy gniewu i złości, problemy z…
Artyści. Mieszczanie. Odkrywcy. Dwa słynne obrazy Rembrandta ?Dziewczyna w ramie obrazu? i ?Uczony przy pulpicie?, pochodzące z kolekcji Zamku Królewskiego…
Obsesja na punkcie wyglądu jest chorobą, którą trzeba leczyć. Problemem pacjentów z dysmorfofobią jest permanentne niezadowolenie ze swojego wyglądu. Kłopot…
Bosch i Weichai Power zwiększają do 50 procent sprawność silników Diesla do ciężarówek Weichai Elektromobilność nabiera coraz większego znaczenia. Jest…
ROZPYCHANIE ŚCIAN Pozycja do wykonania ćwiczenia: stojąca.Ilość powtórzeń: 10.Do wykonania ćwiczenia potrzebujesz: framuga drzwi. Pozycja wyjściowa: Ćwiczenie: Obejrzyj wideo z…
Maybelline New York przedstawia zespół ITZY jako swoich międzynarodowych ambasadorów Maybelline New York, największa marka kosmetyczna na świecie, z przyjemnością…
Czy haluksom można zapobiegać? Zniekształcenie stopy może być nabyte albo wrodzone. Charakterystyczne dla haluksów jest koślawe ustawienie palucha i szpotawe (czyli…
Prof. Marciniak-Kajzer: w średniowiecznym domu brakowałoby mi światła i luster. Gdybym miała mieszkać w średniowiecznym domu, najbardziej brakowałoby mi światła…
Jakie są najlepsze źródła błonnika pokarmowego? Błonnik nie jest jednorodną substancją, lecz mieszaniną różnego rodzaju związków chemicznych. Z tego względu…