ModaModa i UrodaOdzież

RESERVED JESIEŃ 2021

Kolekcja inspirowana “sportowymi” endorfinami ? RESERVED ATHLEISURE NA JESIEŃ 2021.

Trend athleisure wznosi się na nowy poziom. To już nie tylko stroje do spędzania czasu w domu lub lekkich ćwiczeń, lecz holistyczne podejście podyktowane ogromnymi zmianami na świecie. Wielofunkcyjne, wygodne, idealne dla tych, którzy żyją tu i teraz, łapią chwilę w mieście lub na kempingu ? oto styl, który zdecydowanie zostanie z nami na dłużej.

Inspiracją do stworzenia najnowszej kolekcji były sporty ekstremalne, podczas uprawiania których w ludzkim organizmie wydziela się nie tylko adrenalina, lecz także endorfiny, zwane potocznie ?hormonami szczęścia?. Obecnie bardzo potrzebujemy radości i pozytywnych emocji, kumulują się w nas różne uczucia, które szukają ujścia. Aktywności, czy te dynamiczne, czy spokojniejsze, oraz kontakt z naturą to motywy splatające się w jesiennej kapsule. Trochę tu mamy nomadycznego stylu życia, trochę wyrazistego sportu, a trochę trendów prosto z wybiegu. To garderoba stworzona do swobodnego przemieszczania się bez konieczności zabierania ze sobą wielu rzeczy. Wystarczą funkcjonalne modele do noszenia na wiele sposobów, wodoodporne i wiatroodporne, gotowe sprostać niejednej aktywności. W nawiązaniu do idei mobilnego domu, są też lekkie i zajmują niewiele miejsca. Dokładnie tyle, by móc zmieścić je w plecaku i rozpocząć ekscytującą podróż.

Reserved Athleisure skupiona jest na mocnych, charakterystycznych barwach, takich jak energetyczna fuksja, lila, głęboki fiolet, kobalt i stalowa zieleń, przełamanych odcieniami szarości i czerni. Klasyczne dresy uzupełnione zostały szeregiem komfortowych okryć wierzchnich ? od kurtek z panelami w stylu color blocking, przez długie bezrękawniki, po wodoodporne płaszcze z kapturem. Nie zabrakło miejsca dla wygodnych dzianinowych sukienek oraz form bazowych jak koszulki z długim rękawem, legginsy, kolarki lub body. Całość, już tradycyjnie, powstała w koncepcji mix and match, czyli dowolnego zestawiania elementów. Jest też niezwykle praktyczna: najbardziej dopasowane ubrania powstały przy użyciu technologii seamless, czyli bezszwowej, rzeczy są też odporne na zmienną pogodę, widoczne w ciemności dzięki odblaskom oraz wielofunkcyjne do tego stopnia, że z długiej ocieplanej kamizelki można zrobić śpiwór, a po odpięciu jej dołu ? plecak.

Wszystkie modele w odcieniu stalowej zieleni posiadają wodoodporne wykończenie, dodatkowo parkę możemy rozpiąć i rozłożyć na trawie jak pled. Modele odporne na działanie wiatru nawiązują do uniformów spadochroniarzy (kombinezon) czy motocyklistów (spodnie). Ciekawym i jednocześnie praktycznym rozwiązaniem jest wszycie odblaskowych suwaków w golf oraz sukienkę.

Fasony i detale są mocno osadzone w aktualnych trendach: okrągłe wycięcia na bokach, naszywane kieszenie, pęknięcia zapinane na napy, różnorodne tekstury materiału, w tym ściągaczowa, frotte oraz falisty autorski deseń, powtarzany konsekwentnie na sukience na ramiączkach czy podszewce długiej kamizelki.

Do wyprodukowania kolekcji wykorzystano przede wszystkim takie materiały #EcoAware jak poliester z recyklingu czy recyklingowany poliamid. Z jednej strony idealne do odzieży sportowej poprzez zapewnienie jej pełnej elastyczności, a użytkownikom komfortu termicznego podczas ćwiczeń, z drugiej pozwalające na stworzenie kolekcji przy ograniczonym wykorzystaniu surowców nieodnawialnych. Oba to materiały produkowane z odpadów takich jak m.in. butelki PET, surowce pokonsumenckie, czy nawet sieci rybackie. W kolekcji znaleźć można nie tylko modele wykonane z bawełny organicznej, ale również z Sorony?, będącej w pełni biodegradowalnym włóknem polimerowym powstałym ze źródeł odnawialnych. Wytwarza się je w 37% z cukru kukurydzianego, a sam proces produkcyjny włókna pozwala na ograniczenie zużycia energii aż o 30% i redukuje emisję gazów cieplarnianych o 63%.

Autorką sesji wizerunkowej jest Dorota Szulc.

ZOBACZ GALERIĘ

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Przez 30 lat z sukcesem prowadzi działalność w Polsce i za granicą, sprzedając dziś stacjonarnie kolekcje na 25 rynkach, w tym w tak prestiżowych stolicach jak Londyn, Berlin, Tel Awiw czy Moskwa. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Na koniec 2020 roku spółka posiadała sieć ponad 1800 salonów sprzedaży o łącznej powierzchni 1,4 mln m2. Oferta online kolekcji marek dostępna jest na 30 rynkach. W oparciu o globalną sieć zaopatrzenia, polski producent odzieży dystrybuuje rocznie przeszło 259 mln sztuk odzieży na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę tworząc miejsca pracy dla blisko 22 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.

Opinie i poglądy opublikowane na portalu cocomac.pl są wyłącznie opiniami i poglądami ich Autorów. Nie należy ich utożsamiać z poglądami redakcji. Również opinie wyrażane w publikowanych informacjach nie odzwierciedlają poglądów redakcji i wydawcy, a mają charakter informacyjny.
Widzisz błąd w artykule, niedziałający link? Poinformuj nas o tym! Dziękujemy.

TO TEŻ CIEKAWE:


[CP_CALCULATED_FIELDS id=”7″]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

error

Jeżeli artykuł Ci się podoba, to prosimy udostępnij go innym. :)

Skip to content