H&M ORAZ NETFLIX

Serial Sex Education Netflixa jest na szczycie listy oglądalności od czasu swojej premiery. Teraz, gdy wkrótce pojawi się trzeci sezon, Netflix połączył siły z H&M, aby stworzyć kolekcję inspirowaną „back-to-campus”.

W ramach tej wyjątkowej współpracy, H&M stworzył kampanię, w której odtworzono scenariusze z poprzednich sezonów popularnego serialu, skupiając się na wiarygodnych i mocnych momentach związanych z kobiecym upodmiotowieniem, miłością do siebie i transparentnością własnej osoby.

Karmazynowa czerwień i logo fikcyjnego miasteczka Moordale sprawiają, że kolekcja ta ma w sobie coś z retro. Główną inspiracją są żywiołowi bohaterowie serialu, których z łatwością można dostrzec na nadrukach niektórych ubrań.

Kolekcja pojawi się w sklepach H&M oraz na stronie hm.com 12 sierpnia 2021 roku.

ZOBACZ GALERIĘ

Źródło informacji i zdjęć: H&M

Widzisz błąd w artykule, niedziałający link? Poinformuj nas o tym! Dziękujemy.

MAYBEME

  • Bransoletka

MAYBEME

  • Wiszący krzyż

MAYBEME

  • Wisząca sowa

MAYBEME

  • Wiszący flaming

TO TEŻ CIEKAWE:


Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.

error

Jeżeli artykuł Ci się podoba, to prosimy udostępnij go innym. :)

Skip to content